CTR банерів важливіше за душевний спокій користувачів?

Неділя, 3 вересня 2000, 22:38
Здається, історія з "вибухонебезпечним форматом" банерів Української Банерної, про який писала УП, завершилася для Інтернет-користувачів щасливо. УБМ оголосила про закриття формату банерів 88х31, що самі "відкриваються", з 1 вересня. "Ми висловлюєм здивування тією кількістю сайтів, які підключилися до участі в цій "російській рулетці" в перші ж дні. Як так можна? Так переможе добро!" - повідомляє з цього приводу банерна мережа. Наважуємося сподіватись, що формат закритий, у тому числі, і стараннями нашого видання, ініціативу якого підхопили і Корреспондент.net і UAToday. Святкуємо перемогу!

Але боротьба за ефективність банерної реклами в Україні, схоже, активно продовжується. Оригінальний спосіб її підвищення застосував тепер новий інтернет-проект Корреспондент.net. Сторінки, на які волею банерних мереж попадають банери цього сайту, поводяться надто незвичайно. Виходите ви, наприклад, на одну з наших сторінок почитати матеріал, як раптом вжик - і сторінка скаче вниз, і перед вашими очима з'являється банер згаданого контент-проекту з анонсами матеріалів видання. Нерідко виникає ситуація, коли відвідувач вже почав читати перші рядки матеріалу, - але дзуськи, сторінка кудись "втекла". Це завантажився банер Корреспондента! Зрозуміло, це спричиняє закономірне роздратування...


Однією із найважливіших характеристик банера є відношення кількості кліків на нього до числа його показів. По статистиці середній відгук ("click/through ratio", CTR) у банерів, тих, що використовуються у Рунеті складає біля 2%. CTR згаданого банера Корреспондента - 2.17% (згідно даним NBN за 2 вересня). Загалом - небагато. Ефективність банерної реклами УП на PBN+ 2 вересня о 17:00 складала 9.8%, а CTR окремих банерів навіть біля 20%!


Звичайно, сайт є полігоном для показу банерів, але далеко не в першу чергу. І місце, а відповідно і роль, відведені творцем сайту рекламним банерам, поки залишалися непорушними. Тому ініціатива Корреспондента виглядає такою, що лякає, особливо у світлі величезних можливостей, які надає порівняно новий в Україні формат HTML-банерів. Не виключено, що створивши відповідний скрипт, такі банери можна примусити виконувати на сторінці сайту практично все, що забажається. І, очевидно, українським банерним мережам непогано було б офіційно (поки що всі HTML і FLASH-банеры проходять перевірку адміністраторами мереж) увести заборону на використання деяких засобів (наприклад, використання банерами звукових ефектів). Інакше провокаційність український банерної реклами може зашкалити за розумні межі.

var korbw = new checkBrowser();
if ( korbw.ie5 ) korbanner.korplace.scrollIntoView(true);

саме ці рядки коду скрипта забезпечують "активну" поведінку банера Корреспондент.net в IE5...


"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування