Автомобіль-мрія або в Японії відкрилася виставка автомобілів майбутнього

24 жовтня 2001, 17:16
Автомобілі, які "думають і відчувають", - найближче майбутнє - головна приманка традиційного "Токіо мотор-шоу", що відкрилося у гігантському виставочному комплексі "Макухарі-мессе" неподалік від японської столиці. На ньому представлені 414 легкових машин і 295 мотоциклів, розроблених фахівцями 35 провідних компаній планети.

Toyota вражає уяву відвідувачів створеною у співпраці з електронним гігантом Sony розробкою P-O-D, яку простіше назвати "чотириколісним роботом", ніж просто автомобілем. Ця машина за допомогою фар, бічних дзеркал і інших компонентів свого корпусу може демонструвати почуття здивування, смутку або радості при появі господаря.

P-O-D через Інтернет сполучена з домашніми електронними приладами свого власника і фіксує його смаки. Вона вчасно включає його улюблену програму новин або запускає мелодію, яку він частіше за все слухає. Машина запам'ятовує стиль водіння господаря, і буде попереджати його, якщо відчує у його поведінці щось недобре.

Ефективність і економія палива - найважливіша тема мотор-шоу. Фірма "Дайхацу" пропонує чотиримісний седан, здатний пройти 55 км на літрі бензину. Проте, це паливо вже стає "вчорашнім днем" автомобілебудування, відзначає НТВ.Ру .

Ряд нових машин Toyota ходять на зрідженому водні, демонструючи ефективність у три рази більшу, ніж у середнього бензинового двигуна. На думку ж японців, майбутнє - за паливними батареями, які працюють за рахунок енергії, що утворюється при синтезі водню і кисню. Ними оснащені багато розробок японських і західних фірм.

У сфері безпеки, як і раніше, лідирує Volvo, яка на своїх нових моделях додала до повітряних подушок безпеки ще і спеціальну вогетривку завісу, покликану захистити людей в машині при пожежі. Системи датчиків практично зняли в цих автомобілях проблему "мертвої зони" при огляді, а радари помічають перешкоди навіть при повній темряві.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: