Автомобіль-мрія або в Японії відкрилася виставка автомобілів майбутнього

Середа, 24 жовтня 2001, 17:16
Автомобілі, які "думають і відчувають", - найближче майбутнє - головна приманка традиційного "Токіо мотор-шоу", що відкрилося у гігантському виставочному комплексі "Макухарі-мессе" неподалік від японської столиці. На ньому представлені 414 легкових машин і 295 мотоциклів, розроблених фахівцями 35 провідних компаній планети.

Toyota вражає уяву відвідувачів створеною у співпраці з електронним гігантом Sony розробкою P-O-D, яку простіше назвати "чотириколісним роботом", ніж просто автомобілем. Ця машина за допомогою фар, бічних дзеркал і інших компонентів свого корпусу може демонструвати почуття здивування, смутку або радості при появі господаря.

P-O-D через Інтернет сполучена з домашніми електронними приладами свого власника і фіксує його смаки. Вона вчасно включає його улюблену програму новин або запускає мелодію, яку він частіше за все слухає. Машина запам'ятовує стиль водіння господаря, і буде попереджати його, якщо відчує у його поведінці щось недобре.

Ефективність і економія палива - найважливіша тема мотор-шоу. Фірма "Дайхацу" пропонує чотиримісний седан, здатний пройти 55 км на літрі бензину. Проте, це паливо вже стає "вчорашнім днем" автомобілебудування, відзначає НТВ.Ру.

Ряд нових машин Toyota ходять на зрідженому водні, демонструючи ефективність у три рази більшу, ніж у середнього бензинового двигуна. На думку ж японців, майбутнє - за паливними батареями, які працюють за рахунок енергії, що утворюється при синтезі водню і кисню. Ними оснащені багато розробок японських і західних фірм.

У сфері безпеки, як і раніше, лідирує Volvo, яка на своїх нових моделях додала до повітряних подушок безпеки ще і спеціальну вогетривку завісу, покликану захистити людей в машині при пожежі. Системи датчиків практично зняли в цих автомобілях проблему "мертвої зони" при огляді, а радари помічають перешкоди навіть при повній темряві.

powered by lun.ua