Омельченко – головний "замовник" закриття "1+1"?

15 переглядів
Вівторок, 5 лютого 2002, 15:01
Керівництво телеканалу "1+1" називає Олександра Омельченка одним з найімовірніших замовників справи з позбавлення цього телеканалу ліцензії та права мовлення. Про це йшлося на преc-конференції, що відбулася у вівторок.

За словами генерального продюсера каналу Олександра Роднянського, для "1+1" рішення Київського господарчого суду про позбавлення ліцензії не стало "жодною несподіванкою". Власне, канал попереджали про "замовний розгляд позову", ініційованого телекомпанією "АІТІ".

Керівництво каналу висунуло кілька версій, що, як зазначено в прес-релізі, розповсюдженому під час прес-конференції, грунтуються "на одвічному принципі – "шукай кому вигідно". По-перше, цілком ймовірно, що за позовом стоїть Вадим Рабінович, головною метою якого, за словами Роднянського, є "попортити (тобто попсувати) крові" співробітниками каналу. Рабінович називає себе власником ТК "АІТІ", а раніше намагався віднести себе до власників каналу "1+1". "Після розриву відносин, Рабінович впродовж вже трьох років поливає брудом канал, менеджмент та його акціонерів. Жодне з його звинувачень не знайшло найменшого підтвердження", зазначено в прес-релізі.

По-друге, на думку керівників каналу, у справі можуть бути задіяні й інші дійові особи, що прикривають Рабіновича. В прес-релізі його "спільником" називають "одного політика, котрий вже декілька років спотворює історичний вигляд Києва". Під час прес-конференції ім'я київського мера Олександра Омельченка називалося вже відкрито. Адже саме в нього є відповідні важелі, які б могли посприяти відповідному рішенню Київського господарчого суду.

"Нелюбов" Омельченка до "1+1" керівники каналу пояснюють тим, що мер "не поділяє нашу систему політичних цінностей", втім назвати конкретний привід, який міг би викликати таке "роздратування" Омельченка, ніхто не зміг.

Юристи каналу вже подали апеляційну скаргу. А представники каналу сподіваються, що "президент України не залишить цю ситуацію без своєї уваги".

www. Pravda.com.ua

Читайте також

"1+1" втратила ліцензію. Тепер будемо дивитися телебачення Рабіновича?

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua