Свиня для Януковича. Вироблена на Банковій

1 перегляд
Середа, 4 серпня 2004, 19:33
Ви думаєте, Ігор Бакай займається лише організацією відпочинку Кучми у Баден-Бадені та підбором для нього меблів? Помиляєтеся, він ще утримує газету "Президентський вісник". Її засновником є Державне управління справами, а нещодавно Кучма визнав цю газету виданням органу влади. Тобто закони вступають у силу в тому числі й після публікації у "Презвіснику".

У номері від 4 серпня це видання Кучми відзначилося тезою, яка доволі екстравагантно "відмиває" наступника Леоніда Даниловича від граматичних помилок, яких він припустився уже чотири рази.

Описуючи реакцію преси на інтелектуальні провали Януковича в його декларації, кучмина газета пише, що опозиція виявляється, піднімає "мовне питання" і ледь не розпалює міжнаціональну ворожнечу. Тобто у хід пішло нове опудало, яке на час виборів влада дістала із сейфу політтехнологічних заготовок.

"Президентський вісник": "Мудрі люди кажуть: коли навіть наші думки будуть різні, треба, щоб наші серця при цьому билися в єдиному ритмі – ритмі злагоди. Тож щонайменше дивним, якимось навіть по-дитячому наївним (за відсутністю, певно, інших, вагоміших, аргументів) було підняте "на-гора" мовне питання - один з претендентів у декларації про доходи, поданій до ЦВК, припустився незначної граматичної помилки в написанні: поставив м'який знак замість апострофа.

Цілеспрямовано (знову прочитується гасло "Україна для українців" - ?), патетично-глузливо пішли в атаку деякі ЗМІ: є, нарешті, за що зачепитись! А проте ніхто чомусь не згадав, що ця донедавна російськомовна людина з переважно російськомовного регіону за короткий час досить пристойно опанувала українську, висловлюється вільно, переважно грамотно й без напруження, показуючи приклад іншим чиновникам, які цього ще не зробили. Так навіщо надсадно й нервово "колупати піч", якщо від такої огуди тільки шкоди більше".


Загалом дарма "Президентський вісник" згадав, як віртуозно і за короткий час Янукович засвоїв мову своєї держави. Він це мав зробити ще вісім років тому, коли у серпні 1996 року його призначили заступником глави обласної адміністрації.

Зараз газета прив‘язує примітивні помилки Януковича до питання протиставляння українців іншим етносам.

Таке пересмикування в офіційному президентському виданні, якому позаздрять телеканали "Інтер" і "1+1", стане зрозумілим, якщо згадати, що нині "Президентський вісник" очолює відомий українському загалові Вадим Долганов. Той самий, який очолював УТ-1 в часи "касетного скандалу". Тоді з його ім'ям навіть стали пов‘язувати спеціальний термін. Яким тлумачать особливо цинічну пропаганду.

До речі, ця газета видається не просто так, а за гроші платників податків – і коштує їм цього року (лише офіційно) майже 5 мільйонів гривень.

Нещодавно телеканали Медведчука проявили себе у поширенні скандальної заяви Олега Тягнибока про "москальсько-жидівську мафію, яка керує Україною". Однак, тиражувати із дня в день ці слова було ще більш безвідповідально, ніж їх промовляти. Завдяки нинішній владі зерна цієї заяви, посіяні телебаченням, дійшли до значно більшого числа людей, ніж міг донести сам Тягнибок.

Провладні, в тому числі й державні ЗМІ, які утримуються народом, виконують в Україні унікальну функцію – стравлюють регіони та етнічні групи України. "Пропрезидентські" телеканали і чимало газет фактично ведуть антидержавну політику, знищуючи найголовніший національний інтерес – збереження єдності держави.

Влада намагається розділити українців на західних і на східних, прихильників різних релігійних конфесій тощо. І все це для того, щоб ошукати і одних, і других, і третіх.

P.S. До речі, цей номер "Президентського вісника" відзначився ще одним перекрученням. Під статтею про те, як негідна опозиція спекулює на помилках Януковича, стоїть текст із підзаголовком: "Вашингтон Таймс": Президент Янукович - найкращий шанс для України.

Такі трюки перестали діяти десь так у році 1985, коли Горбачов почав підіймати "залізну завісу". До того ще не можна було перевірити, що насправді написали у західній пресі. Зараз, за допомогою інтернету, це робиться протягом кількох секунд.

Виявляється, газета Леоніда Даниловича передрукувала лист читача до редакції "Вашингтон Таймс". І подала його зміст як позицію газети. Хоча відомо, що навпаки – розділ листів є тією газетною площею, де читачі можуть висловити погляди, відмінні від редакторських.

І, звісно, у "Президентському віснику" не говорилося, що цей лист опубліковано у відповідь на інший – де згадувався "режим Кучми-Януковича" і його ознаки – "відсутність верховенства права, корупція та хабарництво".

P.P.S. І зовсім наостанок. Офіційний друкований орган Леоніда Кучми, передрукувавши лист із "Вашингтон Таймс", виходить, що погодився з такою характеристикою Януковича: "Замість засудження його за неприємності його молодих років (обвинувачення, які були скасовані судом), його слід би було вихваляти за те, що він спромігся вирватися з тенет його нелегкого дитинства і стати успішним бізнесменом, головою Донецької області й 10-м прем'єр-міністром України".

Але ж сам Янукович у своїй декларації не говорив, що займається якимсь бізнесом. Він стверджував, що чесно живе на 42 656 гривень доходу на рік. То ж чому про це пише "Президентський вісник"? І чому штаб Януковича не реагує на такий "чорний PR", організований соратниками по боротьбі?

Читайте також:

НОВІ ПОМИЛКИ У ДЕКЛАРАЦІЇ ЯНУКОВИЧА ЗРОБИВ САМ ЯНУКОВИЧ?

У ЦВК ВИПРАВИЛИ ПОМИЛКИ ЯНУКОВИЧА. НА НОВІ

ЯНУКОВИЧ У ДЕКЛАРАЦІЇ ЗРОБИВ ДВІ ПОМИЛКИ В ОДНОМУ СЛОВІ

Януковича в родині називають "батєй". Хоч він і робить по дві помилки в слові

КРАВЧУК ПОХВАЛИВ ЯНУКОВИЧА ЗА РОБОТУ НАД ПОМИЛКАМИ

From Сalifornia з люВовью: на академіку шапка горить!


Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua