Проти Червоненка пішли Григоришин, Ахметов і Зв'ягільський?
15 березня 2005, 14:18
Ініціатива Міністерства транспорту і зв'язку України з підвищенням в 2-2,2 раза тарифних ставок на вантажні залізничні перевезення несе загрозу стабільному розвитку української економіки і призведе до падіння приросту промислового виробництва.
Про це йдеться у спільному зверненні керівників металургійних, машинобудівних, хімічних підприємств України до президента, Кабміну і Ради з питань національної безпеки і оборони України, повідомиляє УНІАН .
Всього під зверненням поставили підписи керівники 25 промислових підприємств, зокрема ММК ім. Ілліча, ВАТ "Шахта ім. Засядька", ВАТ "Азовсталь", ВАТ "Запоріжсталь", ВАТ "НВО ім. Фрунзе".
14 березня міністр транспорту і зв'язку Євгеній Червоненко висловився за збільшення тарифів на залізничні перевезення. На його думку, залізничну галузь чекають проблеми без вжиття "екстрених заходів" в тарифній політиці. При цьому Червоненко підкреслив, що в Україні залізничні тарифи є одними з найнижчих у Європі.
У зверненні керівників підприємств сказано, що вирішення проблем "Укрзалізниці" за рахунок всієї української промисловості призведе до вимивання оборотних коштів, позбавить підприємства можливості інвестувати в реконструкцію і модернізацію. Зокрема, з ринку будуть фактично витіснені українські машинобудівники, оскільки втратять свою конкурентоспроможність, а будівельні компанії будуть поставлені перед необхідністю чергового витка цін.
Як зазначають автори звернення, "на сьогодні за рахунок ГМК України здійснюється близько 53% всіх вантажних перевезень "Укрзалізниці". Значне підвищення тарифів на перевезення вантажів ГМК призведе до того, що вітчизняна промисловість втратить усі свої переваги і конкурентоспроможність на світовому ринку".
На думку авторів звернення, рішення про підвищення тарифів має ухвалюватися з урахуванням впливу цього чинника на національну безпеку і економіку країни в цілому, а не спираючись лише на проблеми, з якими зіткнулася "Укрзалізниця".
Відповідно до тексту звернення, для виправлення "плачевного стану залізничного транспорту, що склався, необхідно, в першу чергу, провести незалежний від Міністерства транспорту міжнародний аудит, щоб вивчити реальний стан справ, і визначити схеми і способи не цільового використання коштів на "Укрзалізниці".
"Поки що влада демонструє повну зневагу до інтересів національного бізнесу і намагається вирішувати виниклі проблеми в кращих традиціях колишнього керівництва "Укрзалізниці", наголошується у зверненні.
Як відомо, контрольним пакетом "Азовсталі" володіє український олігарх Ринат Ахметов.
"Запоріжсталь" знаходилась у сфері інтересів одного з найвпливовіших в країні інвестиційних менеджерів Василя Хмельницького .
Шахта ім. Засядька і частково – Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча, на думку експертів, знаходяться під контролем депутатів Юхима Зв’ягільського, Валентина Ландика, Володимира Бойка, Володимира Щербаня.
Головним акціонером ВАТ "НВО ім. Фрунзе" є Костянтин Григоришин.
Про це йдеться у спільному зверненні керівників металургійних, машинобудівних, хімічних підприємств України до президента, Кабміну і Ради з питань національної безпеки і оборони України, повідомиляє УНІАН .
Всього під зверненням поставили підписи керівники 25 промислових підприємств, зокрема ММК ім. Ілліча, ВАТ "Шахта ім. Засядька", ВАТ "Азовсталь", ВАТ "Запоріжсталь", ВАТ "НВО ім. Фрунзе".
14 березня міністр транспорту і зв'язку Євгеній Червоненко висловився за збільшення тарифів на залізничні перевезення. На його думку, залізничну галузь чекають проблеми без вжиття "екстрених заходів" в тарифній політиці. При цьому Червоненко підкреслив, що в Україні залізничні тарифи є одними з найнижчих у Європі.
У зверненні керівників підприємств сказано, що вирішення проблем "Укрзалізниці" за рахунок всієї української промисловості призведе до вимивання оборотних коштів, позбавить підприємства можливості інвестувати в реконструкцію і модернізацію. Зокрема, з ринку будуть фактично витіснені українські машинобудівники, оскільки втратять свою конкурентоспроможність, а будівельні компанії будуть поставлені перед необхідністю чергового витка цін.
Як зазначають автори звернення, "на сьогодні за рахунок ГМК України здійснюється близько 53% всіх вантажних перевезень "Укрзалізниці". Значне підвищення тарифів на перевезення вантажів ГМК призведе до того, що вітчизняна промисловість втратить усі свої переваги і конкурентоспроможність на світовому ринку".
На думку авторів звернення, рішення про підвищення тарифів має ухвалюватися з урахуванням впливу цього чинника на національну безпеку і економіку країни в цілому, а не спираючись лише на проблеми, з якими зіткнулася "Укрзалізниця".
Відповідно до тексту звернення, для виправлення "плачевного стану залізничного транспорту, що склався, необхідно, в першу чергу, провести незалежний від Міністерства транспорту міжнародний аудит, щоб вивчити реальний стан справ, і визначити схеми і способи не цільового використання коштів на "Укрзалізниці".
"Поки що влада демонструє повну зневагу до інтересів національного бізнесу і намагається вирішувати виниклі проблеми в кращих традиціях колишнього керівництва "Укрзалізниці", наголошується у зверненні.
Як відомо, контрольним пакетом "Азовсталі" володіє український олігарх Ринат Ахметов.
"Запоріжсталь" знаходилась у сфері інтересів одного з найвпливовіших в країні інвестиційних менеджерів Василя Хмельницького .
Шахта ім. Засядька і частково – Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча, на думку експертів, знаходяться під контролем депутатів Юхима Зв’ягільського, Валентина Ландика, Володимира Бойка, Володимира Щербаня.
Головним акціонером ВАТ "НВО ім. Фрунзе" є Костянтин Григоришин.
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування