Проти Червоненка пішли Григоришин, Ахметов і Зв'ягільський?

Вівторок, 15 березня 2005, 13:18
Ініціатива Міністерства транспорту і зв'язку України з підвищенням в 2-2,2 раза тарифних ставок на вантажні залізничні перевезення несе загрозу стабільному розвитку української економіки і призведе до падіння приросту промислового виробництва.

Про це йдеться у спільному зверненні керівників металургійних, машинобудівних, хімічних підприємств України до президента, Кабміну і Ради з питань національної безпеки і оборони України, повідомиляє УНІАН.

Всього під зверненням поставили підписи керівники 25 промислових підприємств, зокрема ММК ім. Ілліча, ВАТ "Шахта ім. Засядька", ВАТ "Азовсталь", ВАТ "Запоріжсталь", ВАТ "НВО ім. Фрунзе".

14 березня міністр транспорту і зв'язку Євгеній Червоненко висловився за збільшення тарифів на залізничні перевезення. На його думку, залізничну галузь чекають проблеми без вжиття "екстрених заходів" в тарифній політиці. При цьому Червоненко підкреслив, що в Україні залізничні тарифи є одними з найнижчих у Європі.

У зверненні керівників підприємств сказано, що вирішення проблем "Укрзалізниці" за рахунок всієї української промисловості призведе до вимивання оборотних коштів, позбавить підприємства можливості інвестувати в реконструкцію і модернізацію. Зокрема, з ринку будуть фактично витіснені українські машинобудівники, оскільки втратять свою конкурентоспроможність, а будівельні компанії будуть поставлені перед необхідністю чергового витка цін.

Як зазначають автори звернення, "на сьогодні за рахунок ГМК України здійснюється близько 53% всіх вантажних перевезень "Укрзалізниці". Значне підвищення тарифів на перевезення вантажів ГМК призведе до того, що вітчизняна промисловість втратить усі свої переваги і конкурентоспроможність на світовому ринку".

На думку авторів звернення, рішення про підвищення тарифів має ухвалюватися з урахуванням впливу цього чинника на національну безпеку і економіку країни в цілому, а не спираючись лише на проблеми, з якими зіткнулася "Укрзалізниця".

Відповідно до тексту звернення, для виправлення "плачевного стану залізничного транспорту, що склався, необхідно, в першу чергу, провести незалежний від Міністерства транспорту міжнародний аудит, щоб вивчити реальний стан справ, і визначити схеми і способи не цільового використання коштів на "Укрзалізниці".

"Поки що влада демонструє повну зневагу до інтересів національного бізнесу і намагається вирішувати виниклі проблеми в кращих традиціях колишнього керівництва "Укрзалізниці", наголошується у зверненні.

Як відомо, контрольним пакетом "Азовсталі" володіє український олігарх Ринат Ахметов.

"Запоріжсталь" знаходилась у сфері інтересів одного з найвпливовіших в країні інвестиційних менеджерів Василя Хмельницького.

Шахта ім. Засядька і частково – Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча, на думку експертів, знаходяться під контролем депутатів Юхима Зв’ягільського, Валентина Ландика, Володимира Бойка, Володимира Щербаня.

Головним акціонером ВАТ "НВО ім. Фрунзе" є Костянтин Григоришин.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News