Ющенко доручив силовикам знайти винуватців "фосфорної" аварії

17 липня 2007, 13:15

Президент Віктор Ющенко доручив Службі безпеки, Міністерству внутрішніх справ за участю Генпрокуратури здійснити перевірку обставин, що спричинили аварію потяга з жовтим фосфором на Львівщині та за її результатами вжити відповідних заходів.

Про це сказано в указі Ющенка "Про невідкладні заходи щодо подолання наслідків аварії у Львівській області", розміщеному на його сайті.

Як зазначається в документі, Кабміну доручено забезпечити ліквідацію в десятиденний строк наслідків аварії та вирішити питання щодо фінансування в повному обсязі відповідних заходів.

Реклама:

Уряду також доручено створити державну комісію з розслідування причин аварії та за результатами аналізу вжити заходів щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

Водночас, як повідомив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак, існує декілька версій причин сходження з колії поїзда.

За його словами, "Укрзалізниця", правоохоронні органи і урядова комісія, створена у зв`язку з аварією, розглядають версії недоліків або порушень в будові верхнього шляху або в рухомому складі, або порушення правил перевезення небезпечних вантажів.

РЕКЛАМА:

На думку Козака, поки говорити про найімовірнішу версію рано, оскільки "навіть не можна вільно підійти до місця аварії".

На запитання, чи могла аварія бути викликана диверсією, Козак зазначив: "Я особисто версію диверсії не розглядаю".

За його словами, існують технічні правила перевезення небезпечних вантажів, згідно з якими, зокрема, ці вантажі обов`язково страхуються і обов`язково супроводжуються аварійною карткою, в якій вказані дії, які необхідно зробити у разі аварії.

За словами Козака, вантаж супроводжувався провідниками, аварійною карткою №406 і був застрахований експедиторською компанією, яка його перевозила. При цьому він не назвав назву цієї компанії, зазначивши тільки, що за його даними, вона російська.

За його даними, зараз всі поїзди слідують в обхід аварійної ділянки, пасажирські поїзди спізнюються на 1-2 години. Водночас він підкреслив, що "Укрзалізниця" не обмежила перевезення вантажів на західні переходи і не обмежувала їх прийняття від сусідніх держав після аварії.

За даними Козака, колія, на якій відбулася аварія, "була в хорошому стані, за бальністю дозволяла пропускати пасажирські поїзди із швидкістю 120 км/год і вантажні - 90 км/год".

За його інформацією, даний поїзд слідував зі швидкістю 57 км/год, після аварії було пошкоджено 130 м колії.

Козак зазначив, що як тільки спеціальна комісія, яка розслідує подію, дозволить допуск залізничників до роботи, то протягом 4-5 годин "Укрзалізниця" усуне недоліки і зможе відкрити рух поїздів.

, УНІАН

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: