Ющенко доручив силовикам знайти винуватців "фосфорної" аварії

Вівторок, 17 липня 2007, 13:15

Президент Віктор Ющенко доручив Службі безпеки, Міністерству внутрішніх справ за участю Генпрокуратури здійснити перевірку обставин, що спричинили аварію потяга з жовтим фосфором на Львівщині та за її результатами вжити відповідних заходів.

Про це сказано в указі Ющенка "Про невідкладні заходи щодо подолання наслідків аварії у Львівській області", розміщеному на його сайті.

Як зазначається в документі, Кабміну доручено забезпечити ліквідацію в десятиденний строк наслідків аварії та вирішити питання щодо фінансування в повному обсязі відповідних заходів.

Уряду також доручено створити державну комісію з розслідування причин аварії та за результатами аналізу вжити заходів щодо притягнення винних осіб до відповідальності.

Водночас, як повідомив генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак, існує декілька версій причин сходження з колії поїзда.

За його словами, "Укрзалізниця", правоохоронні органи і урядова комісія, створена у зв`язку з аварією, розглядають версії недоліків або порушень в будові верхнього шляху або в рухомому складі, або порушення правил перевезення небезпечних вантажів.

На думку Козака, поки говорити про найімовірнішу версію рано, оскільки "навіть не можна вільно підійти до місця аварії".

На запитання, чи могла аварія бути викликана диверсією, Козак зазначив: "Я особисто версію диверсії не розглядаю".

За його словами, існують технічні правила перевезення небезпечних вантажів, згідно з якими, зокрема, ці вантажі обов`язково страхуються і обов`язково супроводжуються аварійною карткою, в якій вказані дії, які необхідно зробити у разі аварії.

За словами Козака, вантаж супроводжувався провідниками, аварійною карткою №406 і був застрахований експедиторською компанією, яка його перевозила. При цьому він не назвав назву цієї компанії, зазначивши тільки, що за його даними, вона російська.

За його даними, зараз всі поїзди слідують в обхід аварійної ділянки, пасажирські поїзди спізнюються на 1-2 години. Водночас він підкреслив, що "Укрзалізниця" не обмежила перевезення вантажів на західні переходи і не обмежувала їх прийняття від сусідніх держав після аварії.

За даними Козака, колія, на якій відбулася аварія, "була в хорошому стані, за бальністю дозволяла пропускати пасажирські поїзди із швидкістю 120 км/год і вантажні - 90 км/год".

За його інформацією, даний поїзд слідував зі швидкістю 57 км/год, після аварії було пошкоджено 130 м колії.

Козак зазначив, що як тільки спеціальна комісія, яка розслідує подію, дозволить допуск залізничників до роботи, то протягом 4-5 годин "Укрзалізниця" усуне недоліки і зможе відкрити рух поїздів.

, УНІАН



powered by lun.ua