Київ розділили на зони з утрамбовування реклами
Розроблено проект концепції розміщення зовнішньої реклами в Києві - столицю поділять на чотири рекламні зони.
Про це заявив заступник голови Київської міськадміністрації Денис Басс, повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу КМДА.
За його словами, поділ на рекламні зони буде здійснюватися відповідно до "Генерального плану розвитку Києва до 2020 року".
Перша зона - це архітектурні й археологічні заповідники, заповідник "Древній Київ". У цій зоні перевага буде надаватися невеликим за розмірами рекламним носіям (сітілайтам, стендам, тумбам).
У другій зоні (зоні регулювання забудови I-II категорій) розміщення рекламних засобів буде здійснюватися з урахуванням природних територій і об'єктів, що належать до культурно-історичної спадщини.
До третьої зони, відповідно до концепції, будуть належати зони регулювання забудови III категорії.
Саме тут дозволяється розміщувати рекламні носії усіх видів за умови забезпечення цілісного сприйняття ландшафту й архітектури даної місцевості.
Четверта зона - головні магістралі Києва, що не увійшли до I-III зон регулювання, а також новобудови. Ця зона вирізняється тим, що тут сприйняття рекламних об'єктів відбувається переважно з великих відстаней.
Проект концепції розміщення рекламних засобів у Києві підготовлений на замовлення Головного управління містобудування, архітектури і дизайну міського середовища. Ознайомитись з документом можна на офіційному сайті Київради.