Російським каналам заборонили казати, що Діда Мороза немає

31 грудня 2007, 11:05

Центральним телеканалам Росії рекомендували зняти з ефіру рекламний ролик мережі електроніки та побутової техніки "Это", у якому стверджується, що "Діда Мороз не існує".

Відповідну рекомендацію направила експертна рада Федеральної антимонопольної служби Росії, повідомляє "Российская газета".

Увагу антимонопольної служби до ролика, що транслювався у грудні по телебаченню, привернули обурені батьки, які переконані, що така реклама ламає усталені стереотипи виховання молодого покоління.

Реклама:

Про це розповів начальник управління контролю реклами та недобросовісної конкуренції ФАС Сергій Пузиревський.

Протягом багатьох років у російських сім’ях дітей привчають до того, що подарунки на Новий рік приносить добрий Дід Мороз.

"Виходить, що батьки кажуть дітям неправду, нібито Дід Мороз є", - пояснив заступник керівника ФАС Андрій Кашеваров.

РЕКЛАМА:

"Таким чином, ролик формує негативне ставлення дітей до батьків і підпадає під дію закону про рекламу, який забороняє дискредитацію батьків", - додав він.

Експертна рада вирішила направити рекомендацію зняти провокаційний ролик з ефіру центральним каналам та самим рекламодавцям.

Кашеваров пообіцяв, що, якщо порушники не відреагують, буде підключено адміністративний ресурс.

Зі свого боку власники мережі стверджують, що ролик був розрахований не на дітей, а на аудиторію від 25 до 45 років, і звинувачують антимонопольщиків у неконструктивному підході.

***

Напередодні католицького Різдва у Англії шкільна вчителька поплатилася своїм робочим місцем за заперечення існування Санта-Клауса.

Вона розповіла десятирічним школярам, що Санта-Клауса не існує і їм час про це знати. Юні англійці пожалілися батькам, а ті директору школи.

***

Як відомо, на телеканалах України також транслюються ролики, в яких применшується роль Діда Мороза, як то нібито він не знає, де брати подарунки або Новий рік може прийти і без нього.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: