Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Російським каналам заборонили казати, що Діда Мороза немає

Понеділок, 31 грудня 2007, 10:05

Центральним телеканалам Росії рекомендували зняти з ефіру рекламний ролик мережі електроніки та побутової техніки "Это", у якому стверджується, що "Діда Мороз не існує".

Відповідну рекомендацію направила експертна рада Федеральної антимонопольної служби Росії, повідомляє "Российская газета".

Увагу антимонопольної служби до ролика, що транслювався у грудні по телебаченню, привернули обурені батьки, які переконані, що така реклама ламає усталені стереотипи виховання молодого покоління.

Про це розповів начальник управління контролю реклами та недобросовісної конкуренції ФАС Сергій Пузиревський.

Протягом багатьох років у російських сім’ях дітей привчають до того, що подарунки на Новий рік приносить добрий Дід Мороз.

"Виходить, що батьки кажуть дітям неправду, нібито Дід Мороз є", - пояснив заступник керівника ФАС Андрій Кашеваров.

"Таким чином, ролик формує негативне ставлення дітей до батьків і підпадає під дію закону про рекламу, який забороняє дискредитацію батьків", - додав він.

Експертна рада вирішила направити рекомендацію зняти провокаційний ролик з ефіру центральним каналам та самим рекламодавцям.

Кашеваров пообіцяв, що, якщо порушники не відреагують, буде підключено адміністративний ресурс.

Зі свого боку власники мережі стверджують, що ролик був розрахований не на дітей, а на аудиторію від 25 до 45 років, і звинувачують антимонопольщиків у неконструктивному підході.

***

Напередодні католицького Різдва у Англії шкільна вчителька поплатилася своїм робочим місцем за заперечення існування Санта-Клауса.

Вона розповіла десятирічним школярам, що Санта-Клауса не існує і їм час про це знати. Юні англійці пожалілися батькам, а ті директору школи.

***

Як відомо, на телеканалах України також транслюються ролики, в яких применшується роль Діда Мороза, як то нібито він не знає, де брати подарунки або Новий рік може прийти і без нього.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування