У Тимошенко звинувачують Фірташа, що той влаштував їй телевбивство

Понеділок, 7 липня 2008, 13:06

Інтерв’ю прем’єр-міністра Юлії Тимошенко телеканалу "Інтер" було скорочено, а відповіді вирвані з контексту.

Про це йдеться в заяві прес-служби уряду.

"6 липня 2008 року о 20.00 в ефірі програми "Подробиці тижня" на телеканалі "Інтер" відбулася безпрецедентна і, на наше переконання, абсолютно неприпустима подія у вітчизняному телемовленні", - відзначається в заяві.

"Інтерв’ю Тимошенко, яке вона дала телеканалу "Інтеру" напередодні, 5 липня, було грубо викривлено, відповіді на запитання вирвано з контексту і немотивовано та безпідставно скорочено, суть самого інтерв’ю керівника українського уряду знівельовано", - зазначають у Кабміні.

В уряді підозрюють, що журналісти служби, яка готує підсумкову тижневу програму для телеканалу "Інтер", отримали "чітку вказівку від власників: дискредитувати прем’єр-міністра та український уряд".

"Не є таємницею, що одним із власників телеканалу "Інтер" є господар тіньових схем на газовому ринку і керівник напівкорумпованої компанії "РосУкрЕнерго", яку уряд Юлії Тимошенко усунув з енергетичного ринку. Тому ми розглядаємо фальсифікацію інтерв’ю прем’єр-міністра на телеканалі "Інтер" банальною помстою хазяїв "РосУкрЕнерго", - йдеться в заяві.

Управління у зв’язках із ЗМІ секретаріату Кабінету міністрів заявляє, що від сьогодні Тимошенко буде надавати інтерв’ю та коментарі телеканалу "Інтер" тільки в режимі прямого ефіру, коли матиме гарантії, що її висловлювання та оцінки не будуть викривлені і сфальсифіковані та вирвані з контексту.



powered by lun.ua