Колесніков обіцяє вільне пересування в "Борисполі"

26 червня 2010, 10:49
 

Проблему пересування між терміналами київського аеропорту "Бориспіль", що існувала раніше, вирішено.

Про це в інтерв'ю "Дзеркалу тижня" повідомив віце-прем'єр з питань Євро-2012 Борис Колесніков.

Він нагадав, що "Бориспіль" виграв дві справи у компанії "Аеросвіт" та повернув землю, яка, як зазначив урядовець, "взагалі ні за яких обставин" не мала б передаватися ні приватним, ані державним компаніям.

Реклама:

"Залишилися дві спірні ділянки навколо головного терміналу D. Наразі займаємося позовами. Це вже не стосується пасажирів. Так, це заважає будівництву автовокзалу. Але проблему пересування між терміналами знято", - запевнив Колесніков.

Він також повідомив, що в усіх чотирьох аеропортах у містах, що прийматимуть Євро-2012 (Київ, Львів, Донець і Харків), будуть побудовані автовокзали. "Поблизу і в одній площині. Щоб не потрібно було бігати з валізами вгору і вниз по сходах. Тобто максимально врахуємо світовий досвід", - зазначив віце-прем'єр.

Колесніков також повідомив, що наприкінці листопада генпідрядник будівництва аеропорту в Донецьку повинен вийти на рівень оздоблювальних робіт.

РЕКЛАМА:

"І по суті, ми вже можемо починати освоювати технології з управління донецьким аеропортом. Смуга побудована. Залишилися руліжні доріжки, радіо, світло та інша техніка", - уточнив він.

У львівському аеропорту, за словами віце-прем'єра, будується злітно-посадочна смуга. "Є проблеми, пов'язані з торфовищами і відведенням води в одній з частин майбутньої смуги. Але питання більш технічне, ніж організаційне. Цю проблему можна вирішити. І немає ніяких сумнівів щодо будівництва нового пасажирського терміналу і смуги ", - висловив упевненість Колесніков.

Що стосується аеропорту в Харкові, віце-прем'єр повідомив, що 20-21 серпня планується здача в експлуатацію пасажирського терміналу, який будує приватний інвестор.

"Держава будує нову злітно-посадочну смугу. Але ці роботи будуть завершені у 2011 році - обсяг роботи величезний. Я вже зазначав: якщо за 19 років ми не побудували жодної смуги і жодного терміналу, то за ці два роки потрібно побудувати чотири термінали. Три державних і один - харківський - приватний. Плюс три нові злітно-посадочні смуги. А це може бути проблемою навіть для заможних країн, скажімо, як Росія", - підкреслив він.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: