Метро на Троєщину у Києві можуть почати будувати восени - чиновник

10 червня 2013, 17:35

Будівництво метрополітену на столичний житловий масив Вигурівщина-Троєщина може розпочатися восени нинішнього року

Про це сказав генеральний директор ПАТ "Київметробуд" Володимир Петренко у інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Ми, в принципі, на правому березі перші елементи тунелю змонтували для того, щоб показати, де проходитиме траса. Тому я думаю, що десь у серпні-вересні (поточного року) після запуску станції "Теремки" (Куренівсько-Червоноармійської лінії - ІФ), очевидно, настане час, коли займуться четвертої лінією", - сказав він.

Реклама:

За словами Петренка, питання про фінансування цього будівництва також може бути вирішене до осені.

"Питання про те, як здійснюватиметься фінансування – буде це позика чи державні гроші - перебуває на стадії вирішення. Думаю, рішення буде ухвалено протягом цих трьох-чотирьох місяців, і тоді можна буде говорити вже виразно про терміни будівництва", - зазначив гендиректор "Київметробуду".

Петренко вважає, що "Київметробуд" має реальний шанс стати генеральним підрядником будівництва метро на Троєщину.

РЕКЛАМА:

"Ми маємо шанс, якщо не буде якихось нюансів. Наприклад, говорили, що якщо кредит буде російським, то й генпідрядник буде російським. Але в Росії вартість будівництва метрополітену мінімум удвічі дорожча", - зазначив він.

Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену матиме шість станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Потім ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.

Раніше голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов заявив, що Київ планує за сприяння Зовнішекономбанку (ЗЕБ) Росії залучити кредит на суму $700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ЗЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету Міністрів, і з цього питання КМДА провадить консультації з урядом

Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету Міністрів додаткові 434 млн грн.

Київ
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування