Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Метро на Троєщину у Києві можуть почати будувати восени - чиновник

Понеділок, 10 червня 2013, 17:35

Будівництво метрополітену на столичний житловий масив Вигурівщина-Троєщина може розпочатися восени нинішнього року

Про це сказав генеральний директор ПАТ "Київметробуд" Володимир Петренко у інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Ми, в принципі, на правому березі перші елементи тунелю змонтували для того, щоб показати, де проходитиме траса. Тому я думаю, що десь у серпні-вересні (поточного року) після запуску станції "Теремки" (Куренівсько-Червоноармійської лінії - ІФ), очевидно, настане час, коли займуться четвертої лінією", - сказав він.

За словами Петренка, питання про фінансування цього будівництва також може бути вирішене до осені.

"Питання про те, як здійснюватиметься фінансування – буде це позика чи державні гроші - перебуває на стадії вирішення. Думаю, рішення буде ухвалено протягом цих трьох-чотирьох місяців, і тоді можна буде говорити вже виразно про терміни будівництва", - зазначив гендиректор "Київметробуду".

Петренко вважає, що "Київметробуд" має реальний шанс стати генеральним підрядником будівництва метро на Троєщину.

"Ми маємо шанс, якщо не буде якихось нюансів. Наприклад, говорили, що якщо кредит буде російським, то й генпідрядник буде російським. Але в Росії вартість будівництва метрополітену мінімум удвічі дорожча", - зазначив він.

Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену матиме шість станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Потім ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.

Раніше голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов заявив, що Київ планує за сприяння Зовнішекономбанку (ЗЕБ) Росії залучити кредит на суму $700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ЗЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету Міністрів, і з цього питання КМДА провадить консультації з урядом

Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету Міністрів додаткові 434 млн грн.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування