Молдова оштрафувала канали за трансляцію російської брехні про Україну

Вівторок, 7 жовтня 2014, 16:49

У Молдові оштрафували усі телевізійні канали, які транслювали російські новини і "порушили принцип плюралізму думок".

Відповідне рішення прийняла Координаційна рада телерадіомовлення Молдови у вівторок.

Зокрема під штрафи потрапили канали "Прайм ТВ", який ретранслює "Первый канал", ТВ7 – ретранслюэ НТВ, "РТР Молдова" і "Рен Молдова".

Рада розглянула інформаційні програми "Время", "Сегодня", "Вести" і "Новости 24" відповідно до "принципів соціального та політичного балансу, справедливості і об'єктивності".

Експерти дійшли висновку, що новинні блоки російських каналів "з використанням ярликів дискредитують, очорнюють і представляють в негативному світлі одну зі сторін конфлікту (уряд України), більшість історій мають сильну антиукраїнську забарвленість і відображають погляди виключно сепаратистів".

Російські новини, за висновками молдовських аналітиків, "дезінформують і маніпулюють словами і зображенням, розповідаючи громадськості про події в південно-східній Україні, використовують монтаж і коментарі, користуючись наклепами та образами збройних сил України, поширюючи ненависть до європейських та євроатлантичних цінностей, сприяють поширенню непідтверджених чуток".

Канали, які ретранслювали російські новини зобов'язали "призупинити рекламу протягом 72 годин".

Українська правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування