Представник "Укроборонпрому": Техніка ламається через неправильну експлуатацію

18 переглядів
Середа, 1 липня 2015, 08:35

У 95% випадках проблеми функціонування військової техніки в зоні АТО – це не питання якості збірки на "Укроборонпромі", а питання якісної експлуатації.

Про це заявив перший заступник генерального директора ДК "Укроборонпром" Сергій Пінькас у інтерв'ю на "5 каналі".

"Менше 5% від загальної кількості – це проблеми, що стосуються виробництва, все решта - це проблема експлуатації техніки", - сказав він.

"Я не знаю, хто таких людей там відбирає і хто їх допускає до управління технікою, але вони сідають до БМП, відповідним чином не включивши там масляний насос, вони роблять так, що ця БМП більше не працює. Вони не розуміють як експлуатувати гармату, вона заїдає вона не працює, але це не питання поганої якості "Укроборонпрому", - заявив Пінькас.

За його словами, "в більшості випадків, в 95% випадках, проблеми функціонування техніки – це не питання якості збірки на "Укроборонпромі", а питання якісної експлуатації".

"Потрібно експлуатувати ту чи іншу одиницю техніки в тих умовах, для яких вона створена. Треба розуміти, що це є проблема. Ми пропонували 24 освітні програми, щоб за два тижні до здачі техніки приїжджали, навчалися, і забирали її вже навчені", - сказав чиновник.

Також він пояснив, чому Україна продовжує виробляти бойові машини "Оплот", хоча українська армія не може їх собі дозволити.

"Нам не закидають завантаження Харківського заводу виробництвом виключно "Оплотів". Бо це питання державне. Що стосується "Оплотів", то вартість однієї такої машини – це вартість 30 відремонтованих "Т-64". І коли постає питання, що важливіше для нашої армії – то всі сходяться на думці, що три десятки "Т-64" це краще, ніж один "Оплот". Чому треба продовжувати їх виробляти? Бо потрібно лишатися на експортному ринку, ми тут конкуруємо з Росією", - заявив Пінькас.

Він також запевнив, що завдання "Укроборонпрому" за останні півроку перевиконано.

За словами Пінькаса, є деякі проблеми з виробництва двигунів, бо не всі комплектуючі до них виробляють в Україні.

"Коли ми прочитали, що один з заводів недоробив потрібну кількість двигунів, то тут є пояснення. В Україні запасних частин для відновлення двигунів немає – військові їх не надали. Ми їх мусили шукати самі. І ми їх знайшли", - твердить функціонер.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua