Економічна правда запрошує на перший за час великої війни Банківський форум

У МАУ розказали, скільки Саакашвілі витратив на перельоти

Вівторок, 7 липня 2015, 19:37

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" оприлюднила дані про польоти глави Одеської ОДА Міхеіла Саакашвілі на рейсах МАУ і ціни придбаних квитків.

Як повідомляє "Інтерфакс-Україна", це сталося під час прес-конференції в Києві у вівторок.

"Цитата (Саакашвілі): "Я плачу у кращому разі $160-170, а зазвичай $250-300 за економ-клас, він має коштувати мінімум утричі дешевше". Ми підняли ті рейси, про які йдеться: рейс Київ-Одеса: пан Саакашвілі летів на цьому рейсі 2 червня 2015 року, купивши квиток за $200 не в економ-, а в бізнес-класі", - повідомив голова наглядової ради МАУ Арон Майберг.

За його словами, в період з 1 січня 2014 року до 30 червня 2015 року Саакашвілі літав на рейсах МАУ 33 рази.

"Для нас він - дуже шанований пасажир. З них 17 разів він пролетів у економ-класі, 16 разів - у бізнес-класі. При цьому на один з рейсів він купив квиток за день до нього, а близько 70% пасажирів цього самого рейсу купили квитки заздалегідь. Вартість квитків у результаті була навіть не в три, а в 10 разів дешевшою", - зазначив Майберг.

За його даними, на рейс 3 червня Саакашвілі купив квиток за $220, але також не в економ-, а в бізнес-класі.

"На 13 червня він купив квиток 11 червня за $220 знову в бізнес-класі, проте на цьому рейсі 40% квитків було куплено раніше за ціною від $22,5 до $50", - констатував Майберг.

Глава наглядової ради МАУ також спростував озвучені Саакашвілі звинувачення МАУ в монопольному положенні на низці авіамаршрутів.

Він, зокрема, навів приклад: на маршруті Одеса-Стамбул, окрім МАУ, польоти виконують також Turkish Airlines і Onur Air.

"Пан Саакашвілі також заявив, що на маршруті Київ-Одеса літає одна авіакомпанія. Там призначено п'ять перевізників, літають, фактично, два - МАУ та YanAir",- уточнив він.

Глава наглядової ради МАУ також спростував заяви про зношений флот авіаперевізника, повідомивши, що середній вік бортів МАУ 11 років і компанія постійно омолоджує флот літаків.

Водночас Майберг погодився із словами Саакашвілі щодо вартості авіапального в Одесі.

"У нього є цитата про те, що ціни в Одесі також завищені через те, що монополіст в аеропорту продає на 30% дорожче, ніж, наприклад, у "Борисполі". А ми писали листа в Одеську міськдержадміністрацію про те, що є сенс зустрітися і розкрити питання, які треба вирішувати. Ми відправили кілька листів, у тому числі в Антимонопольний комітет, про необхідність перевірки цін на пальне", - сказав Майберг.

При цьому він повідомив, що компанія-постачальник пального в Одеському аеропорту вже понизила ціну на нього для МАУ.

"Ми отримали повідомлення, що вони нам знижують ціну: спочатку на $40, потім близько $100", - додав Майберг.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
00:29
У вівторок росіяни завдали 33 авіаударів і задіяли 482 дрони-камікадзе – Генштаб
00:04
Євро-2024Португалія дотисла Чехію в завершальному матчі першого туру ЧЄ
23:54
оновлюєтьсяРосійські війська запустили "Шахеди": на Дніпропетровщині працювала ППО
23:35
Nvidia випередила Microsoft і стала найдорожчою компанією світу
23:32
"Ми маємо сказати світові, що українська музика сильна": засновниця американського Ukrainian Freedom Orchestra
23:26
Уряд скасував спрощену процедуру видачі ліцензій на міжнародні перевезення
23:14
Дружина казахського опозиціонера вважає, що до замаху на нього причетний президент Казахстану
22:53
ЄВРО-2024Путін ху**о: на російському телебаченні показали відому кричалку у виконанні грузинських фанатів
22:40
Збитки "Енергоатома" через окупацію ЗАЕС перевищують 210 мільярдів
22:36
тестЯкий їстівний продукт першим виростили за межами Землі? Що ви знаєте про діяльність людини у космосі
Усі новини...
Реклама: