В мережу злили листування українських телеканалів з "ДНР" – ЗМІ

31653 перегляди
Четвер, 4 серпня 2016, 11:30

В Інтернет виклали листування співробітниці "органів безпеки" незаконного збройного формування "ДНР" зі співробітниками каналів "Інтер" і "Донбас".

На це звернув увагу "Детектор-медіа".

Зокрема в мережу потрапило листування російського журналіста Леоніда Муравйова, який навесні 2015 року намагався влаштуватися на роботу на "Інтер", але був видворений з України, зі співробітницею так званого "міністерства державної безпеки "ДНР" Тетяною Єгоровою.

В листуванні, зокрема, згадується така собі "Маша". Скоріше за все, мова йде про екс - креативну продюсерку "Подробностей недели" на телеканалі "Інтер" (продакшн НІС) Марію Столярову.

Листування датоване травнем 2015 року. За однією версією, його виклали хакери, за іншою - це зробила сама Тетяна Єгорова. Повний архів листів викладений на файлообмінник ex.ua.

"Детектор медіа" зазначає, що листування може "фактично свідчити про те, що Марія Столярова через Леоніда Муравйова звітувала про контент новин НІСу перед органами безпеки так званої "ДНР".

В одному з листів, датованому 25 травня 2015 року, Муравйов проінформував Єгорову, цитуючи "Машу" про покарання журналіста за згадування слова "терористи".

 

Водночас журналіст телеканалу телеканалу "Інтер" Роман Бочкала, який працює в зоні бойових дій на Донбасі, заперечив будь-які стягнення за вживання слова "терористи" на означення підтримуваних Росією бойовиків на Донбасі, однак припустив що відповідна переписка мала місце.

"Я не знаю, чи правдиве листування, однак, судячи з прізвищ і адрес, я допускаю, що листування мало місце", - сказав він.

"Детектор медіа" зазначає, що моніторинги ефіру телеканалу "Інтер" свідчать про те, що слово "терористи" у випусках "Подробностей" протягом травня вживалося неодноразово, але наприкінці травня - з початку літа 2015 року це слово дійсно стало зникати з ефіру.

Та ця тенденція характерна й для інших телеканалів, зазначає видання.

Серед матеріалів оприлюдненого листування користувачі соцмереж, які на прохання проекту "Миротворець" вивчають ці матеріали, знайшли листи, які стосуються сюжетів в ефірі ТРК "Україна".

Зокрема вони пишуть про "співпрацю" ТРК "Україна" з "ДНР" через журналіста Сергія Карпія, який працює на телеканалі "Донбас".

Як відомо, в березні 2015 року Леонід Муравйов, співробітник 5-го каналу (СПб), був занесений на "Дошку ганьби" за відверто пропагандистські матеріали про війну на Донбасі, планувався на посаду випускового редактора "Подробностей недели".

Керівництво НІСу спочатку спростовувало цю інформацію, але Марія Столярова підтвердила факт перемовин Муравйова з каналом "Інтер" та його перебування в Україні. Пізніше стало відомо, що його видворили з України та на п’ять років заборонили в’їзд до неї.

У лютому 2016 року СБУ видворила з України та заборонила в’їзд на п’ять років самій Марії Столяровій.

Причиною стало те, що 21 лютого в програмі "Подробности недели" на каналі "Інтер" вона вимовила фразу з використанням нецензурної лексики. Інцидент стався під час прямого ефіру, коли журналістка Олена Зоріна спілкувалася з родичами загиблих на Євромайдані.



powered by lun.ua