З кримської газети прибрали текст про дачу Кисельова за майже 200 млн

5108 переглядів
Понеділок, 1 жовтня 2018, 12:12

З газети окупованого Росією Криму прибрали матеріал про будинок пропагандиста Дмитра Кисельова у Коктебелі.

Про це пише "Новая газета", посилаючись на автора матеріалу Володимира Мазуріна.

Йдеться про газету "Город24" у Феодосії.

За словами автора, у друкованій версії текст опублікували. Через дві години в електронну версію статті внесли зміни.

"На місці мого матеріалу з'явився рекламний блок. Що стосується паперового накладу, редактора газети змусили викупити його за свій рахунок", – пояснив Мазурін.

"Новая газета" каже, що не змогла зв’язатися з редактором "Город24" Оленою Войтовою.

Зазначається, що у статті, електронна копія якої є в Інтернеті, йдеться про будинок вартістю "трохи менше 200 млн рублів".

Про будівництво будинку в Коктебелі Дмитро Кисельов розповідав у 2006 році. Він говорив, що для будівництва йому "довелося закласти будинок в Москві і взяти величезний кредит на десять років".

Кисельов очолює російську пропагандистську медіагрупу "Россия сегодня".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua