Кличко вночі перевірив готовність робіт з демонтажу Шулявського шляхопроводу

Неділя, 17 березня 2019, 02:28

Мер Києва Віталій Кличко перевірив готовність робіт з демонтажу Шулявського шляхопроводу, які розпочинаються цієї ночі. За словами Кличка, старт будівництва нового мосту планується в квітні.

Про це він написав у Facebook у ніч на неділю.

"З'їздив вночі на будівельний майданчик біля Шулявського шляхопроводу. Тут все напоготові. Цієї ночі ми розпочинаємо роботи з демонтажу шляхопроводу. А старт будівництва нового мосту плануємо в квітні.

До кінця року має бути здійснений великий обсяг робіт зі зведення цього об'єкту. Для цього нам також потрібно знести частину цеху номер 5 заводу "Більшовик". Там буде побудована нова частина транспортної розв'язки", - повідомив мер.

Кличко заявив, що, за оцінками фахівців, роботи зі зведення нового шляхопроводу триватимуть 17 місяців. Загальна їх вартість - близько 1 млрд гривень.

"Це буде сучасний об’єкт транспортної інфраструктури столиці. Також на новому шляхопроводі облаштуємо і велодоріжки", - додав Кличко.

Зазначається, що роботи з реконструкції транспортної розв’язки триватимуть на перетині вулиць Вадима Гетьмана - Олександра Довженка та проспекту Перемоги.

Нагадаємо:

  • З 17 березня на час реконструкції Шулявського шляхопроводу у роботу наземного громадського транспорту вносяться зміни, рух тролейбусів маршрутів №№ 22, 27 та 42 закривається.
  • Раніше у Київпастрансі повідомляли, що Шулявський шляхопровід буде повністю перекрито 16 березня у зв’язку із реконструкцією, рух транспорту на цей час буде організовано прилеглими вулицями. 
  • До кінця 2019 року заплановано завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу довжиною 158,17 м, велосипедних доріжок (довжина – 741 м), ліво- та правоповоротних з’їздів, реконструкції підземного пішохідного переходу, благоустрою та озеленення.
  • Шулявський міст частково обвалився 27 лютого 2017 року. 
  • У липні 2018 року КМДА затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана, який передбачає будівництво транспортної розв'язки з трьома з'їздами. 
  • Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становила 830 млн грн.
  • У серпні 2018-го у КМДА повідомили, що проект реконструкції Шулявського шляхопроводу із реверсивним розподільним кільцем, відомий як "розв’язка Петрука", було відхилено через невідповідність чинним державним будівельним нормам. 
  • За даними розслідування програми "Схеми", право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма, пов’язана із нардепом Максимом Микитасем - відомим столичним забудовником, який є екс-керівником корпорації "Укрбуд".
  • У листопаді КМДА звернулася до уряду з проханням дозволити здійснити 100% передоплату коштів компанії "Північно-український будівельний альянс" для проведення робіт з реконструкції Шулявського шляхопроводу в розмірі 598,5 мільйона гривень.