Шулявський міст на реконструкції: маршрути транспорту змінять у неділю

20677 переглядів
Субота, 16 березня 2019, 08:59

З 17 березня на час реконструкції Шулявського шляхопроводу у роботу наземного громадського транспорту вносяться зміни, рух тролейбусів маршрутів №№ 22, 27 та 42 закривається.

Про це повідомили у КМДА з посиланням на КП "Київпастранс".

Роботи з реконструкції транспортної розв’язки проводитимуться на перетині вул. Вадима Гетьмана – Олександра Довженка та просп. Перемоги. 

Рух автобусу №2 та тролейбусів маршруту №21К "Вул. Кадетський гай – Індустріальний шляхопровід", №22К "Міжнародний аеропорт "Київ" ("Жуляни") – Індустріальний шляхопровід",  №27К "Зал. ст. "Київ – Волинський" – Індустріальний шляхопровід", №27А "Ст. м. "Почайна" – вул. Дегтярівська", №30К "Вул. Милославська – вул. Дегтярівська", №42Д "Ст. м. "Либідська" – зал. ст. "Київ –Волинський", № 27ТР "Вул. Дегтярівська – Індустріальний шляхопровід" та №30 організують за оновленими схемами. 

 
Для збільшення натисність на зображення 
 
Для збільшення натисність на зображення
 
Для збільшення натисність на зображення

 


 
Для збільшення натисність на зображення

 

 
Для збільшення натисність на зображення

 

 
 
ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ НАТИСНІСТЬ НА ЗОБРАЖЕННЯ

Нагадаємо, 

  • Раніше у Київпастрансі повідомляли, що Шулявський шляхопровід буде повністю перекрито 16 березня у зв’язку із реконструкцією, рух транспорту на цей час буде організовано прилеглими вулицями. 
  • До кінця 2019 року заплановано завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу довжиною 158,17 м, велосипедних доріжок (довжина – 741 м), ліво- та правоповоротних з’їздів, реконструкції підземного пішохідного переходу, благоустрою та озеленення.
  • Шулявський міст частково обвалився 27 лютого 2017 року. 
  • У липні 2018 року КМДА затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана, який передбачає будівництво транспортної розв'язки з трьома з'їздами. 
  • Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становила 830 млн грн.
  • У серпні 2018-го у КМДА повідомили, що проект реконструкції Шулявського шляхопроводу із реверсивним розподільним кільцем, відомий як "розв’язка Петрука", було відхилено через невідповідність чинним державним будівельним нормам. 
  • За даними розслідування програми "Схеми", право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма, пов’язана із нардепом Максимом Микитасем - відомим столичним забудовником, який є екс-керівником корпорації "Укрбуд".
  • У листопаді КМДА звернулася до уряду з проханням дозволити здійснити 100% передоплату коштів компанії "Північно-український будівельний альянс" для проведення робіт з реконструкції Шулявського шляхопроводу в розмірі 598,5 мільйона гривень.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua