Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Тимошенко і Богатирьова витратили на імідж майже мільйон доларів

Понеділок, 10 листопада 2008, 10:33

БЮТ і секретар Ради нацбезпеки Раїса Богатирьова витратили в 2007 майже мільйон доларів на поліпшення свого іміджу в Америці.

Такі дані Міністерства юстиції США, яке опублікувало звіт про діяльність лобістських компаній, що представляють інтереси іноземців в Америці, за 2007 рік, пише в понеділок газета "Дело".

Згідно із звітом, з пострадянських країн більше за всіх американським піарникам заплатила Росія. Україна зайняла друге місце завдяки Блоку Тимошенко і секретарю РНБО Раїсі Богатирьовій.

Найбільшу суму - 546,6 тис. доларів - БЮТ заплатив американської компанії TD INTERNATIONAL за виконання ролі представника блоку в США. Ця PR-компанія спеціалізується на кризовому консалтингу.

Компанією керує Вільям Грін - екс-дипломат, багато років працював у Женеві і Парижі, причому, як сказано в його офіційній біографії, він "брав участь у взаємодії американської розвідки з британською і канадською".

Разом з ним працюють його колишні колеги по дипломатичній службі - Стів Фляйшман, екс- представник США в Мкждународном агентстві по атомній енергії, і фахівець з міжнародної торгівлі Рон Слімп.

125 тисяч доларів БЮТ сплатив компанії Dezenhall Resources за проведення кампанії по зв'язках із громадськістю. Керує компанією Дізенхолл на прізвисько "піт-буль піару". Компанія Glover Park Group за 32 тис. доларів допомагала "бютівцям" налагоджувати контакти з представниками американської держави і бізнесу.

У свою чергу Раїса Богатирьова найняла американських політтехнологів ще до приходу в РНБО. Під час перебування лідером фракції Партії регіонів у парламенті Богатирьова перерахувала компанії Pennsylvania Avenue Strategies Group 100 тисяч доларів за організацію візиту в США, що відбувся наприкінці 2007 року.

Раніше серед клієнтів американських лобістів значився лідер Партії регіонів Віктор Янукович. Він заплатив американським піарникам 10 тисяч доларів за організацію сніданку з американською пресою в жовтні 2003 року.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...