Усі на боротьбу з будівельними аферистами!!!

Вівторок, 21 лютого 2006, 19:54

Період оцінки з 11 по 17 лютого 2006 року. Проаналізовано 649 статей в 204 друкованих ЗМІ

1. Медіарейтинг політиків. Друковані ЗМІ

Основною політичною подією минулого тижня можна вважати як кризу у будівельній галузі, яка була обумовлена аферою, проведеною групою компаній "Еліта-Центр", так і бурхливу реакцію провідних політичних сил щодо фігурантів цього скандалу.

Особи, що ввійшли в першу десятку по інтенсивності медіаприсутності в друкованих ЗМІ, представлені на мал. 1. Склад першої політичної п'ятірки України залишився незмінним. При цьому сумарний індекс медіа активності Віктора Ющенко - в 2.2 рази перевищує ИМА Юрія Єханурова ( 2-е місце) і в 3.9 рази ИМА Володимира Литвина ( 5-е місце).

Президент Ющенко традиційно посідає перше місце в медіарейтингу політиків України. ЗМІ, аналізуючи діяльність Ющенка, сконцентрували свою увагу аналізі зустрічі президента із представниками Комітету ПАРЕ, на якій обговорювалися демократичні процеси в Україні.

Також досить повно була представлена у ЗМІ робоча поїздка президента в Дніпропетровськ. Крім того, медіа продовжують коментувати виступ президента в парламенті, що відбувся минулого тижня. Тональність представленості в ЗМІ переважно нейтральна. Кількість негативних публікацій превалює над кількістю позитивних.

Юрій Єхануров, як і минулого тижня, перебуває на другому рядку медіарейтингу. Єхануров здійснив ряд поїздок по регіонах (Львів, Алчевськ). У ході поїздок, відзначили ЗМІ, Єхануров інспектував виконання президентських указів, а також зробив ряд заяв щодо розвитку енергетичного сектора України.

Тональність представленості у ЗМІ прем’єр-міністра переважно нейтральна. Перевагу негативних публікацій над позитивними можна пояснити обвинуваченням Єханурова опозиційними ЗМІ у проведенні піар-кампанії в ході робочих поїздок по країні.

Лідер Партії Регіонів Віктор Янукович зберіг за собою третій рядок медіарейтингу. ЗМІ відзначили презентацію економічної програми партії, яку проводив Янукович. Тональність оцінки як економічної програми "регіоналів", так і партії в цілому - нейтрально-негативна.

Лідер БЮТ Юлія Тимошенко перебуває на четвертому рядку медіарейтингу. Основна частина публікацій, у контексті яких згадується Тимошенко, має опосередкований характер. ЗМІ відзначили відвідування Ю.Тимошенко м. Прилук у Чернігівській області, де на мітингу вона презентувала свою програми розвитку села.

ЗМІ також продовжують констатувати, що Тимошенко продовжує активно використовувати у передвиборчих перегонах різку критику екс-президента Л. Кучми, що поєднується із присутністю у списку БЮТ наближених до колишнього президента політиків.

Замикає першу п'ятірку спікер парламенту Володимир Литвин. ЗМІ відзначили досить щільний графік поїздок спікера по регіонах (Житомир, Черкаси). Основний акцент виступів спікера - проблеми реформування села, а також можливість використання адмінресурсу на майбутніх виборах з боку діючої влади. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-позитивна.

Із сьомого на шостий рядок медіарейтингу перемістився Олександр Мороз. ЗМІ зафіксували всебічне висвітлення поїздки Мороза в Харків, де він осудив підняття питання про скасування політреформи, а також заявив про свою недовіру Конституційному Суду, як органу "який себе дискредитував". Тональність представленості в ЗМІ переважно нейтральна. Кількість позитивних публікацій незначно перевищують кількість негативних.

Екс-президент Леонід Кучма повернувся в медіарейтинг відразу на сьоме місце завдяки власному інтерв'ю, в якому він розкритикував дії Ющенко в "газовому конфлікті". Тональність представленості в ЗМІ переважно нейтральна.

Юрій Луценко з дев'ятого рядка медіарейтингу перемістився на восьме. ЗМІ відзначили досить різкі заяви Луценко щодо кандидатів у депутати, які мали або мають проблеми із законом, а також його наміру зняти таких кандидатів з участі у виборчій кампанії. Тональність представленості Луценка в ЗМІ переважно нейтральна, більшість негативних публікацій пов'язана з ідентифікацією ЗМІ активності Луценка із власним піаром.

Новачок медіарейтингу, лідер СДПУ(о) Віктор Медведчук займає дев'ятий рядок. ЗМІ відзначили поїздку Медведчука в Запоріжжя, у ході якої він критикував практично всі сфери діяльності діючої влади. Тональність представленості в ЗМІ переважно нейтральна.

Замикає першу десятку медіарейтингу Віталій Кличко. ЗМІ почали писати про існування певних проблем у взаєминах між Кличком та Омельченком Тональність представленості Кличка в ЗМІ переважно нейтральна.

З першої десятки медіарейтингу політиків вибули Ринат Ахметов і Роман Безсмертний. Увійшли в першу десятку рейтингу Віктор Медведчук і повернувся Леонід Кучма.

Медіарейтинг найбільш згадуваних в друкованих ЗМІ українських політиків за період з 11 по 17 лютого 2006 року. Данні інформаційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингує 100 політиків.

2. Медиарейтинг партій. Друковані ЗМІ

НСНУ займає перший рядок медіарейтингу. ЗМІ відзначили дуже обережне ставлення до скандалу навколо "Еліта-центр" з боку НСНУ, яка закликала партії не спекулювати на "проблемі з аферою". , що організували компанії, що входили в групу "Еліта-Центр" і як рішення запропонували утворити ряд комісій для врегулювання ситуації.

Також досить резонансною стала заява Давида Жванії про можливе співробітництво Партії Регіонів і НСНУ в майбутньому парламенті. Також ЗМІ зробили акцент на заяві іншого лідера НСНУ Романа Зварила, який у протиріччя сказаному Жванія, заявив про неприпустимість коаліції НСНУ і ПР у майбутньому парламенті. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-негативна.

БЮТ перемістився із третього на друге місце медіарейтингу. ЗМІ відзначили резонансну заяву одного з лідерів БЮТ Бродського про фінансування поїздки на олімпіаду в Турін дочки Кінаха й дружин Кириленка та Павленка з державного бюджету.

З лав БЮТ (а саме – від Миколи Томенка) пролунали звинувачення про причетність до житлової афери компаній, що входять у групу "Еліта центр" ряду високопоставлених Київських чиновників (заступників мера Києва). Тональність представленості БЮТ в ЗМІ переважно нейтральна. Кількість негативних публікацій превалює над кількістю позитивних.

Із другого на третій рядок медіарейтингу перемістилася Партія Регіонів. ЗМІ відзначили ряд заяв партії щодо необхідності реформування ЖКХ, а також досить критичні оцінки виступу президента у парламенті з боку лідера партії. Тональність присутності в ЗМІ нейтрально-позитивна.

Продовжує утримувати четвертий рядок медіарейтингу СПУ. ЗМІ відзначили заяву лідера СПУ щодо можливості створення в майбутньому парламенті коаліції з Партією Регіонів, у той же час зафіксували, що входження СПУ в "помаранчеву коаліцію", незважаючи на переговори, залишається під сумнівом.

Тональність представленості СПУ в ЗМІ переважно нейтральна. Більша частина негативних публікацій пов'язана з думкою ряду аналітиків, що СПУ стрімко втрачає рейтинг через присутність в уряді її представників: Луценка й Семенюк.

Блок "Пора-Прп", як і на минулому тижні, продовжує утримувати п'яту позицію. До резонансних інфорподій, пов’язаних із блоком, можна віднести обвинувачення Київського мера А. Омельченко з боку блоку у використанні адмінресурсу на виборах у Київраду. Переважна кількість негативних публікацій про блок стосується їхньої рекламної продукції, що, на думку більшості ЗМ,І не містить ніякого креативу.

З восьмого на шосте місце медіарейтингу піднялася КПУ. ЗМІ продовжують позитивно оцінювати рекламу комуністів, а також досить повно висвітлюють поїздки лідера партії Симоненко по регіонах. ЗМІ відзначили задоволення судового позову Комуністичної партії трудящих про зняття з виборів в Київраду блоку "Київ-Європейська столиця" Печерським районним судом Києва. До резонансних подій можна віднести "майонезний замах" на лідера КПУ у Львові. Тональність представленості КПУ в ЗМІ переважно нейтральна.

На сьомому місці продовжує залишатися блок "Не ТАК!". ЗМІ відзначили триваючу критику діючої влади з боку лідерів блоку (Кравчука, Медведчука, Шуфрича, Довженко, Гавриша). Тональність представленості блоку в ЗМІ нейтрально-позитивна.

Із шостого на восьме місце медіарейтингу опустився Народний блок Литвина. ЗМІ відзначили різку критику на адресу піар-акцій блоку в Києві через сильне забруднення міста зеленими стрічками. Представники блоку, за інформацією ЗМІ, критикують дії Київської влади в ситуації з " Еліта-Центр" і вимагають вжити заходів для не допущення у майбутньому подібних афер. Тональність присутності в ЗМІ відносно нейтральна.

На дев'ятому місці медіарейтингу перебуває партія УНП. ЗМІ відзначили формування парламентської комісії з розслідування ДТП біля Черкас, у яке потрапив один з лідерів партії Іван Заєць. Тональність представленості в пресі нейтрально - позитивна.

Замикає першу десятку партій НДП.

Рейтинг тональності представленості у ЗМІ 10 найбільш медіа активних партій за період з 11 по 17 лютого 2006 року. Данні інформаційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингує 50 партій.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді