Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

У "донецьких" будуть свої PRщики і медіа-холдінг

Середа, 9 січня 2002, 16:32
"Я не один раз, протягом останніх років говорив, якщо внаслідок стихійного лиха у нас зникне 10-15 найбільш яскравих журналістів в області, то журналістики, як такої, у п'ятимільйонній Донеччині не буде".

Таку заяву зробив на брифінгу 9 січня заступник голови обласної адміністрації Олександр Гурбич, який до того ж курує ЗМІ. При цьому, у залі сиділо більше 20 журналістів, а всього у Донецькій області працює приблизно 4 тисяч представників ЗМІ, з яких близько 1200 є навіть членами Союзу журналістів.

Очевидно, щоб зберегти цей генофонд Донецької журналістики, у минулому році у місцевому національному університеті відкрили журналістське відділення на 25 осіб, а вже на початку цього року, зі слів Гурбича, дозріла ідея створення інституту (або Центру) інформаційних технологій. Заступник Януковича навіть не приховував для чого.

"Донецький регіон незвичайний регіон, який за останні 50 післявоєнних років реально ставав на шлях відродження, але якісь причини примушували цілий ряд моментів починати наново і наново. Ось, на нашу думку, такий центр інформаційних технологій, він міг би замкнути на собі цілий ряд моментів: від підготовки кадрів для роботи у ЗМІ до постійного, системного, регулярного вивчення громадської думки.

Загалом, робити те, що роблять установи, організації подібного роду інших країн. Пора вже нам не дзвонити, не шукати через знайомих у Москві або у Києві, когось, хто більш вільний, хто приїхав би до нас сюди на початок 2002 року, а другого квітня ми його звідси виженемо. Правда, як я вважаю, Донбасу немає необхідності цим займатися, ми маємо всі можливості, для того, щоб робити це у себе".

Тобто Донецьк всерйоз зайнявся вихованням власних піарщиків, і системи ЗМІ, яка буде їх обслуговувати. Причому не безуспішно. Гурбич: "Два роки тому я говорив про те, що дозріла ідея перетворення цілого ряду ЗМІ регіону у певне об'єднання, яке базується на економічних, на свого роду, ідеологічних, а головне, на визначених регіональних принципах свого існування. Це питання, як ви знаєте, протягом 2000-2001 року вирішено".

Олександр Миколайович має на увазі створення у 2001 році на території Донецької області першої в Україні глобальної для регіону телемережі ТРК "Україна". "Ідея ця витала останні десять років. Вона була обгрунтована економічно, і прагматично, і регіонально, як завгодно.

Але був цілий ряд перешкод, які були досить успішно пройдені у кінці 2000, а найголовніше, у 2001 році, дозволили нам створити на території області ТРК, яка своїм сигналом має аудиторію телемовлення, яка у цілому ряді моментів перевищує (за окремими показниками) ту, на якій мовив, - як ми раніше називали, - перший канал", - пояснив Олександр Гурбич.

Такими прозріннями віце-губернатор сам спровокував питання про ніби створений в області медіа-холдінг. Спочатку пана Гурбича обурив сам факт вживання цього терміну, але потім, очевидно, самолюбство, примусило похвалитися: "Що ви розумієте під словосполученням медіа-холдінг? Фінансову групу, об'єднання газет? Я зізнаюся: перший медіа-холдинг я створив 10 років тому, створивши асоціацію під назвою "Донбасполіпресс", куди ввійшли всі газети, засновані органами влади Донецької області. І на сьогодні їх 61".

Потрібно розуміти, що якщо був у Гурбича перший медіа-холдінг, отже, був і другий. А взагалі, заступник Донецького губернатора назвав два останні роки переломними для області в сфері інформації й інформатики. До речі, ТРК "Україна" з 2001 року належить структурам, близьким до Рината Ахметова. Впливові газети регіону, також протягом двох останніх років, у більшості своїй, змінили власників...

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування