Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Ющенко не хоче бути ні проросійським, ні проамериканським. Ні навіть профранцузьким

Субота, 23 березня 2002, 12:37
Лідер виборчого блоку "Наша Україна" Віктор Ющенко наголошує, що він є проукраїнським політиком. Про це він сказав у Хмельницькому, відповідаючи на запитання журналістів. Екс-прем'єр назвав "дурницею" закиди про те, що він начебто відстоює російські, французькі чи американські інтереси. "Я не проросійський і не проамериканський. Я проукраїнський", - сказав Ющенко.

Поширення таких обвинувачень він пояснив тим, що деякі політичні сили та їхні лідери не мають "формули позитивізму", на якій би вони розбудовували свої виборчі кампанії. Їм нічого сказати про себе, тому вони вдаються до брехні, дезінформації чи неповної інформації щодо своїх опонентів, зазначив Ющенко.

У цьому контексті він згадав, зокрема, партію СДПУ(о) та її голову Віктора Медведчука. Чимало політичних сил "замість позитивізму та консолідації формують образ ворога і на цьому будують свою кампанію", передає слова Ющенка прес-служба блоку.

Заступник керівника штабу "Нашої України" Ігор Гринів заявив, що згідно з проведеним з 4 по 17 березня моніторингом центральних українських телеканалів за кількістю негативних згадок про політичні сили лідирує виборчий блок Віктора Ющенка.

Водночас, зазначив він, за кількістю позитивної інформації на центральних телеканалах зі значним відривом лідирує блок "За єдину Україну". На окрему увагу, за словами Гриніва, заслуговує телеканал "Інтер", де беззаперечним лідером позитивних інформаційних повідомлень є СДПУ(О).

Ситуацію, яка склалась на центральних телевізійних каналах, Гринів охарактеризував як "королівство кривих телевізорів", оскільки інформаційні повідомлення українських телеканалів здебільшого просто "спотворюють ті настрої, які зараз справді присутні в українському суспільстві". Як наслідок, зазначив Гринів, українських громадян дедалі менше цікавлять теленовини, що засвідчили проведені опитування.

Як зазначив Гринів, якщо перший етап виборчої кампанії проходив "під знаком адміністративного ресурсу", то другий - під знаком брудних передвиборчих технологій, які озвучуються українськими ЗМІ.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування