Мобілки UMC не можуть додзвониться через перевантаження комутатора

Середа, 1 вересня 2004, 17:45
Дозвон на телефони абонентів СП "Український мобільний зв'язок" і віртуального оператора "Джинс", що працює на технічній базі UMC, ускладнений другий день поспіль.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" абоненти компанії, у середу, після обіду, подзвонити на телефони абонентів UMC дуже складно. Аналогічна ситуація спостерігалася і у вівторок, при цьому працездатність мережі була відновлена лише наприкінці дня.

За даними прес-служби UMC, у другій половині дня 31 серпня виникли перевантаження на комутаторі №1, що обслуговує, в основному, абонентів Києва.

"Технічні фахівці UMC працюють над усуненням перевантажень на першому комутаторі, планується, що ці роботи будуть незабаром завершені. Фахівці компанії докладають усіх зусиль, щоб робота комутатора нормалізувалася якомога швидше, ми вибачаємося перед абонентами за можливі незручності", - відзначається в повідомленні прес-служби.

Усього в компанії 11 комутаторів, і, за її даними, інші 10 працюють у нормальному режимі.

У середу вранці компанія поширила заяву, у якій вибачилася перед абонентами за перебої зі зв'язком 31 серпня.

UMC обслуговує більш 5 млн. абонентів.
Дозвон на телефони абонентів СП "Український мобільний зв'язок" і віртуального оператора "Джинс", що працює на технічній базі UMC, затруднений другий день поспіль.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" абоненти компанії, у середу після обіду подзвонити на телефони абонентів UMC дуже складно. Аналогічна ситуація спостерігалася і у вівторок, при цьому працездатність мережі була відновлена лише наприкінці дня.

За даними прес-служби UMC, у другій половині дня 31 серпня виникли перевантаження на комутаторі №1, що обслуговує, в основному, абонентів Києва.

"Технічні фахівці UMC працюють над усуненням перевантажень на першому комутаторі, планується, що ці роботи будуть незабаром завершені. Фахівці компанії докладають усіх зусиль, щоб робота комутатора нормалізувалася якомога швидше, ми вибачаємося перед абонентами за можливі незручності", - відзначається в повідомленні прес-служби.

Усього в компанії 11 комутаторів, і, за даними компанії, інші 10 працюють у нормальному режимі.

У середу вранці компанія поширила заяву, у якій вибачилася перед абонентами за перебої зі зв'язком 31 серпня.

UMC обслуговує більш 5 млн. абонентів.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування