"Укрзалізниця" організує у потягах Інтернет
Держадміністрація залізничного транспорту "Укрзалізниця" має намір розгорнути власну мережу цифрового технологічного радіозв'язку стандарту GSM-R (Railways).
Про це повідомила прес-служба "Укрзалізниці", передає Обком з посиланням на Українські новини.
За словами гендиректора адміністрації Василя Гладких, впровадження такого виду зв'язку на залізницях дозволить пасажирам швидкісних потягів не тільки спілкуватися по мобільному телефону, але і користуватися в дорозі високошвидкісним Інтернетом і передачею даних за технологією GPRS.
У той же час, мережа буде використовуватися в першу чергу для власних технологічних потреб, зокрема, для організації системи швидкісного руху до 200 км/годину.
Вона дозволить контролювати рух потягів, а також автоматично регулювати їх швидкість, що істотно підвищить безпеку руху.
Інформація про місцезнаходження і швидкість потяга буде передаватися радіоканалом в центр управління, і процес регулювання руху буде автоматизовано.
Планується, що мережа, що буде організована уздовж залізничних колій, інтегрується в існуючу телекомунікаційну мережу доріг.
У першу чергу вона буде розгорнута в напрямках Київ-Харків, Київ-Дніпропетровськ і Київ-Донецьк, а в перспективі може покрити всі залізниці.
За словами начальника Головного управління автоматики, телемеханіки і зв'язку "Укрзалізниці" Володимира Басова, предумови для створення мережі є, тому що всі 6 залізниць об'єднані оптоволоконими лініями.
"Ми фактично вже почали її проектування", – зазначив він.
Будівництво дослідної ділянки може початися цього року, а повноцінної мережі - наступного.
Створюватися мережа буде на базі устаткування компаній Siemens і Alcatel, за допомогою якого можна буде покрити 2 ділянки в районі західного кордону - Мостиска-Львів і Чоп-Львів.
Крім цього, "Укрзалізниця" розраховує використовувати мережі радіозв'язку й у комерційних цілях - шляхом надання її для потреб інших операторів.
За словами Гладких, зараз планується провести переговори з операторами мобільного зв'язку про можливості користування створюваною мережею.
"Укразалізниця" вже звернулася до Національної комісії регулювання зв'язку з проханням виділити дослідний діапазон частот для створення експериментальної ділянки мережі.