Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

В Україні не піднімуться ні пасажирські, ні військові літаки?

Четвер, 1 лютого 2007, 14:41

Міністр оборони Анатолій Гриценко заявив, що забезпечення паливом військової авіації України поставлено під загрозу монополізмом виробника.

Про це він сказав, перебуваючи з робочою поїздкою у Васильківському гарнізоні, повідомляє прес-служба Міноборони.

Гриценко порадив правоохоронним органам звернути увагу на те, що відпускна ціна гасу складає 3,9 тис. грн. за тонну, а Міноборони закуповує його за ціною 5,1 тис. грн. за тонну.

За словами міністра, військова авіація на сьогодні забезпечена паливом тільки на так званий "перехідний період". Ситуація, що склалася, потребує серйозного вирішення на державному рівні.

Водночас Кабінет міністрів доручив Антимонопольному комітету та Міністерству палива та енергетики розібратися із ситуацією, що виникла із постачаннями палива українським авіаперевізникам, повідомляють Українські новини.

За словами міністра транспорту і зв'язку Миколи Рудьковського, не дивлячись на зниження світових цін на нафтопродукти на 10%, українські нафтотрейдери намагаються підвищити ціну на паливо на 20% та додати ПДВ.

Через це витрати авіакомпаній на паливо збільшуються на 40%.

Як відомо, найбільші українські авіаперевізники компанії "АероСвіт" та "Міжнародні авіалінії України" заявили про вимушену відміну з лютого низки авіарейсів у зв'язку з необґрунтованим підвищенням паливними компаніями "Кребо-Авіасервіс" та "ЛУК-Авіа Ойл" цін на авіапаливо.

Уже в четвер авіакомпанії "АероСвіт" довелося відмінити рейс Київ-Львів-Київ, під сумнівом рейси в Івано-Франківськ і Чернівці, повідомляє УНІАН із посиланням на прес-секретаря компанії Сергія Куцого.

Водночас стоїть питання щодо рейсів компанії "МАУ" з 2 лютого.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування