"Газпром" вирішив поправити імідж в Україні
Російський газовий монополіст "Газпром" виділив на свою PR-кампанію за межами країни $11 млн.
За інформацією газети "Дело", холдинг підписав трирічний контракт із міжнародним агентством PBN Company, представництво якого працює також у Києві.
"Звичайно ж, частина цих коштів піде в Україну. Ми вже другий місяць працюємо над цим контрактом", — відзначив старший віце-президент компанії PBN Company Мирон Василик.
"Наше співробітництво спрямоване на те, щоб донести до людей певні повідомлення", - додав він.
Які саме повідомлення має намір "Газпром" донести до широких мас, Василик не зізнався. Представники "Газпрому" також про це мовчать.
У той же час медіаексперти відзначають, що PR-кампанія "Газпрому" в Україні буде мати свою специфіку.
"У "Газпрому" є комерційні інтереси в Україні. Формування позитивного іміджу принесе компанії відчутні переваги в майбутніх переговорах", — пояснив політтехнолог, який побажав залишитися невідомим.
У свою чергу, директор PRP Ukraine Орина Сатовська-Литвиненко каже, що репутація "Газпрому" уже сформована за кордоном.
"Якогось глобального прориву, незалежно від масштабності і глобальності PR-кампанії, не варто очікувати, усе що можливо — це коригування іміджу, але досить незначне", — відзначає експерт.
Міжнародне консультаційне агентство з комунікаційних стратегій The PBN Company має мережу офісів у Вашингтоні, Лондоні, Москві, Києві, Ризі, Алмати і Кишиневі.
У число клієнтів фірми входять найбільші міжнародні компанії — Microsoft, British Petroleum, Shell, Coca-Cola, МсDоnаld's, Philip Morris, Bloomberg, Mittal Steel, PricewaterhouseCoopers.