Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

UMC помре, щоб вилупитися з російського яйця

Четвер, 17 травня 2007, 10:11

Один з найбільших операторів мобільного зв'язку України – UMC – змінює свій бренд на російський МТС.

Як пише "Комерсант-Україна", відновлення бренду триватиме близько трьох місяців і обійдеться в $20 млн.

Генеральний директор UMC Павло Павловський повідомив, що з уведенням бренду МТС зникнуть тільки тарифні лінійки Sim-Sim і UMC, а з існуючих залишаться молодіжний бренд Jeans і лінійка тарифів економ-класу "Екотел".

"Наріжним каменем стратегії МТС буде сегментування. Кожному сегменту аудиторії ми будемо пропонувати те, що він хоче. Jeans буде відрізнятися широкою пропозицією молодіжного контенту. А "Екотел" ми будемо використовувати як інструмент тарифної війни в Україні – ця торговельна марка не буде асоціюватися з брендом МТС", – сказав Павловський.

За оцінками міжнародного агентства Interbrand, у 2006 році вартість бренду МТС оцінювалася в $4,8 млрд.

Логотипом бренду МТС з минулого року є біле яйце на червоному квадраті.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування