Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Головною "фішкою" президентської кампанії стане криза

Четвер, 23 липня 2009, 12:53

Головною інформаційною "фішкою" президентської кампанії стане криза і професіоналізм влади в цих умовах.

Такий прогноз в інтерв'ю Ліга.net дали українські політологи.

За їхніми словами, формулювання і підходи до рішення проблеми будуть коригуватися в залежності від ходу подій.

"Ще півроку тому криза була страшилкою. Зараз, коли перші серйозні соціально-економічні наслідки пішли з телевізора, почалася психологічна атака... Так що усі будуть боротися з кризою, буде дуже багато рятівних рецептів, буде дуже популярна ідея справедливої держави - держави, яка знову підставляє плече", - вважає директор Центру "Софія" Андрій Єрмолаєв.

У свою чергу, глава правління Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Володимир Фесенко очікує, що найближчим часом в Україні з'являться так звані антикризові менеджери з персональними рецептами боротьби з кризою.

"Змагання вже йде. Буде відрізнятися тільки стилістика, форма подачі. Ті, хто в опозиції, будуть критикувати нинішній уряд за те, що він неефективно бореться з кризою, прошляпив кризу. Як бачимо, це уже відбувається", - сказав він.

Поведінку прем'єр-міністра Юлії Тимошенко політологи теж уже прорахували.

"Вона буде наголошувати на тому, що одна бореться з кризою, а їй протистоїть і Партія регіонів, і Банкова. Думаю, ця тема стане центральною в її передвиборчій кампанії. Правда, треба пам'ятати, що вибори призначені на січень. І дуже важливим буде, наскільки теплими залишаться наші труби", - зокрема, відзначив професор політології університету "Києво-Могилянська академія" Олексій Гарань.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування