Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Комуністи обурилися "зачисткою" Леніна з промо-ролика про Україну

Субота, 12 лютого 2011, 10:16

Режисери промо-ролика "Увімкни Україну" навмисне прибрали з нього усю рекламу і "політику".

Про це Радіо Свобода розповів позаштатний радник Нацагентства з підготовки до Євро-2012 Олександр Гончаренко, коментуючи те, що на відео з площі Свободи у Харкові зник пам’ятник Леніна.

Він пояснив, що за спільним рішенням режисери під час монтажу "підчистили" зображення площ, будівель, вулиць у Львові, Києві та інших містах України.

За словами Гончаренка, видалялася політична та комерційна реклама.

"Я вважаю, якщо це реклама України, то тут не може бути політики", – наголосив він.

У свою чергу депутат від Компартії Алла Александровська назвала ідіотизмом рішення промоутерів показувати Україну без радянських пам’ятників.

Вона зауважила, що хтось хоче зробити вигляд, "що у Харкові пам’ятника Леніну немає, що Харків не був першою столицею радянської України, що в цьому місті не було радянського революційного руху".

"Ми будемо розбиратися і протестувати", – наголосила Александровська.

Водночас директор харківського PR-агентства "Імідж-рост" Олексій Солдатенко вважає, що "все те, що намагалися приховати промоутери, навпаки, могло б стати сильною перевагою".

PR-експерт переконаний, що на радянських символах, на які багатий Харків, "на совєтських інтер’єрах" можна заробити місцевій владі та туроператорам.

Так вважає і головний інвестор реконструкції і будівництва об’єктів до Євро-2012 у Харкові Олександр Ярославський.

Він збирається зробити термінал для VIP-пасажирів "радянським".

Зали оформлятимуть за тенденціями 1920-30-х років. У буфеті дівчата у кокошниках пасажирам пропонуватимуть горілку в гранчастих стаканах.

А в голови Харківської обласної адміністрації Михайла Добкіна є ідея створити готелі з радянськими інтер’єрами і європейським сервісом.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування