Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Держкомтелерадіо впирається, що опозиції на ТБ найбільше

Четвер, 18 жовтня 2012, 12:28

Держкомтелерадіо стверджує, що опозиція за обсягами представленості на телебаченні представлена у 2,4 рази більше за владу.

Про це йдеться в повідомленні комітету.

При проведенні дослідження аналізуються ефіри таких телеканалів: ІНТЕР, 1+1, ICTV, Новий канал, СТБ, ТРК "Україна", Перший національний, 5-й канал.

Держкомтелерадіо оприлюднило результати моніторингу за 8-14 жовтня.

Комітет дійшов висновку, що за обсягами прямої політичної реклами "опозиційні" сили представлені в 1,98 рази більше за Партію регіонів

Висвітлення діяльності "опозиційних" політичних сил у новинах переважає Партію регіонів: за хронометражем - у 3,89 раза, за кількістю сюжетів – у 5,8 рази.

Час, виділений на виступи представникам "опозиційних" сил в ефірах найпопулярніших ток-шоу та програм у 7 разів більший за час, який був за спікерами Партії регіонів.

"Таким чином, враховуючи загальні хронометражі присутності Партії регіонів та "опозиційних" політичних сил – суб’єктів виборчого процесу в ефірах провідних телеканалів, то "опозиція" представлена у 2,4 рази більше", - йдеться в повідомленні.

У разі сумування хронометражів присутності Комуністичної партії та Партії регіонів в ефірах телеканалів, то "опозиційні" політичні сили матимуть перевагу у 1,6 раза.

"Додавання часу висвітлення діяльності органів державної влади до часу присутності Партії регіонів у ефірах не є коректним, проте, навіть при використанні такого сумування, перевага присутності "опозиційних" сил буде близько 86%", - заявляють в Держкомтелерадіо.

Як відомо, Держкомтелерадіо вже не вперше бачить значну перевагу опозиції на ТБ.

Однак раніше експерти повідомляли, що у передвиборному сегменті ЗМІ домінує Партія регіонів.

Найактивніше на телебаченні представлена Партія регіонів – більше половини (52,3%) від загальної кількості передвиборчої та політичної інформації. На другому місці Об’єднана опозиція – 13,6%.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: