То люди ми чи нелюди?

11 переглядів
Федір Сидорук, Наталка Фіцич, Віктор Заблоцький, для УП
П'ятниця, 19 серпня 2005, 17:35

Цей лист спричинений новою хвилею спекуляцій та образ, які знову лунають на нашу адресу від власників і менеджменту телеканалу "Студія "1+1". Ми були цілком свідомі того, що звільняючись з каналу ще до першого туру президентських виборів, потрапимо до списку особистих ворогів тодішніх та нинішніх телевізійних ділків.

Останні заяви та інтерв'ю керівництва "1+1" вкотре підтверджують ці підозри. В інтерв'ю виданню "Українська правда", "метр" з "незбагненним обсягом професійної оперативної пам'яті", "неосяжною широтою світогляду,  необмеженого ні географічно, ні технологічно", "людською міцністю"  і "сприйнятливістю до логіки співрозмовника" спробував підтвердити тезіс авторки інтерв'ю про те, що "Роднянський залишається одним з найяскравіших і драматичніших публічних персон українського медіа-простору".

І  дарма, що хамовитим і брехливим. Більше того, заяви пана Роднянського підпадають під статті Кримінального кодексу. За наклеп.  

Брехня перша. Пан Роднянський чомусь заперечує свою причетність до насаджування цензури на каналі "Студія 1+1". Хоча перед цим він сам визнавав, що помилково узяв на себе певні зобов'язання перед владою і згодом змушений був йти на певні компроміси з нею.

Тепер невинний і нічого не відаючий менеджер укотре вирішив звести рахунки з нами – колишніми працівниками "плюсівського" ТСНу, тими, хто виніс з хати сміття. Аргументи "метра" більш ніж інтелігентні – "це для мене не люди", "в мене навіть немає інтересу до тих, хто зробив це за тиждень або за п'ять днів до виборів, результат яких був уже очевидний, по суті, вирішений".

Брехня друга. Роднянський також знову безпідставно зарахував нас до когорти тих, які "два роки чудово виконували всі "темники", одержували за це дуже великі зарплати, відмінно з ними справлялися, а по команді, яку видали так би мовити з боку, за тиждень до виборів пішли".

Заяви Роднянського є абсолютно некоректними, наклепницькими і принизливими. Олександру Юхимовичу, який в скрутні для українського народу моменти просто відсиджувався у Москві, звичайно, дуже не подобається "помаранчева революція". Адже це Майдан примусив його летіти з Білокам'яної до Києва та рятувати своє телевізійне майно.

Звичайно, п. Роднянському важко збагнути те, що свій крок ми робили без будь-яких команд зверху, знизу, справа чи зліва. Мусимо розчарувати і, упереджуючи політ фантазії "метра", заздалегідь зазначаємо – ні масони, ні Джордж Сорос, ні Усама бін Ладен до нашого кроку непричетні.

Якщо хтось і змусив нас піти з колись улюбленої роботи – це ВИ і ВАШЕ бажання прислужитися владі, про що ви, за вашими ж заявами, дуже шкодуєте. Приємно, що вам нарешті стало соромно. На відміну від вас, нам соромитися нічого.

Тепер щодо "виконання "темників" та "дуже великих зарплат" – у вас є повне право та влада перевірити і наші сюжети, і понишпорити у власній бухгалтерії. Кому, як не вам та панові Оселедчикові відомо те, що значна частина співробітників ТСН виконання "темників" усіляко саботувала, отримуючи від вас і істеричні відгуки, і значно меншу зарплату за тих, хто "правильно" висвітлювали "генеральну лінію партії".

Ми і досі вважаємо, що страх втратити гроші та своє робоче місце не дозволив багатьом ТСН-івським "зіркам" виступити в критичний момент проти цезури. Більше того, маємо незаперечні докази цього.  

Олександр Юхимович правий в одному – ми і справді добровільно звільнились з його дітища, коли "результат виборів був очевидним". І ви, і колишній генеральний продюсер Володимир Оселедчик добре знали про те, що колишня влада сфальсифікує результати голосування. І ви, і пан Оселедчик свідомо зробили усе можливе, щоб люди не дізнались правду ані про перший, ані про другий тур голосування. А потім через своїх "солдатів революції" ви надсилали нам погрози про те, що на українському телебаченні нам уже не працювати.

Ви і зараз цілком нормально працюєте за умов путінської цензури та пропаганди - на ваших "успішних" російських телевізійних каналах просто не існує інформаційних служб. Нема правди, нема проблем.

Ми пам'ятаємо, як ще кілька років тому Роднянський дуже критикував репортерів за те, що вони занадто близько до серця сприймають стандарти "Бі-Бі-Сі" та "старої "Післямови".

На вашу думку, за такими "Бі-Бі-сішними" і "післямовівськими" викладами фактів та подій не видно самого автора, його позиції. Відповідно, вже майже десятиліття ми маємо таке "авторське" телебачення, на якому гендлярство, в тому числі й політичне, є найбільшим мірилом успішності. Є надія, що час цих людей закінчиться.

Ми також просимо всіх наших колег в спілкуванні з керівництвом "1+1" не спекулювати на можливості нашого повернення на телеканал. Ми ніколи НЕ планували і НЕ плануємо повертатись туди, де вже давно панує культ "освіченої монархії", інтриг, сірості, страх висловлювати громадську та власну думку. А своєю нинішньою роботою ми цілком задоволені.

На відміну від ваших, Олександре Юхимовичу, одкровень в тому, що ми "не люди", для нас ви – людина, хоч і дуже далека (в тому числі географічно) від українського телебачення. Останні ваші заяви ми просто сприймаємо як спробу набити собі ціну перед новими покупцями. Продавайтесь. Вам не звикати.



powered by lun.ua
На межі катастрофи. П'ять найбільших екологічних проблем України
Ринок електроенергії: як бізнес оцінює головну енергетичну реформу країни
Що і як читають у Японії, Туреччині, Фінляндії, Бразилії та Польщі. Чому нам варто у них повчитися
Урок від Трампа для України: які наслідки матиме турецька операція в Сирії
Усі публікації