Теледебати, або як збільшити рейтинг

Четвер, 16 березня 2006, 19:38

Період оцінки з 04 березня по 10 березня 2006 року. Проаналізовано 662 статей в 204 друкованих ЗМІ.

1. Медіарейтинг політиків. Друковані ЗМІ

Основними подіями минулого тижня можна вважати теледебати, що відбулися, між лідерами виборчих компаній БЮТ і НСНУ Турчиновим і Безсмертним, а також інформацію про попередню домовленість щодо проведення теледебатів між Віктором Януковичем і Юрієм Єхануровим.

Особи, що ввійшли в першу десятку по інтенсивності медіа присутності в друкованих ЗМІ, представлені на мал. 1. "Стійка передвиборна перша політична п'ятірка України" у склад президент Віктор Ющенко, прем'єр-міністр Юрій Єхануров, лідер "БЮТ" Юлія Тимошенко, лідер "Партії Регіонів" Віктор Янукович і спікер українського парламенту Володимир Литвин зберегла свій склад.

 

При цьому сумарний індекс медіа активності Віктора Ющенко - майже в 2 рази перевищує аналогічний показник Юрія Єханурова і в 3.9 разів аналогічний показник Володимира Литвина.

Президент Віктор Ющенко продовжує утримувати перший рядок медіарейтингу. ЗМІ відзначили радіозвернення президента до народу, в ході якого він заявив про те, що реприватизації не буде, а також пообіцяв, що вибори будуть чесними. Також, ЗМІ зафіксували розпорядження президента київській владі вирішити проблеми з житлом введених в оману інвесторів "Еліта-Центр" впродовж місяця. Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

Із четвертого на друге місце медіарейтингу перемістився Юрій Єхануров. ЗМІ відзначили готовність Єханурова взяти участь у теледебатах із лідером Партії Регіонів Віктором Януковичем. Також, ЗМІ відзначили заяву Єханурова щодо відпустки, у яку він піде 20 березня, для участі в передвиборній кампанії. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-негативна.

На третьому місці медіарейтингу перебуває лідер БЮТ Юлія Тимошенко. Достатній резонанс у ЗМІ одержала ініціатива Тимошенко оприлюднити через депутатську фракцію БЮТ інформацію про акціонерів компанії "РосУкрЭнерго". Крім того, ЗМІ відзначили негативне відношення Тимошенко до приватизації "Укртелекому". Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-негативна.

Із другого на четверте місце медіарейтингу опустився лідер Партії Регіонів Віктор Янукович. ЗМІ відзначили готовність Януковича до участі в теледебатах із лідером НСНУ Єхануровим. Також достатній резонанс одержав з’їзд Партії Регіонів, на якому Янукович заявив про те, що у випадку перемоги на виборах буде втілювати в життя розроблену партією "Стратегію економічного розвитку". Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

Замикає першу п'ятірку медіарейтингу Володимир Литвин. Литвин продовжує вести регіональні поїздки (Полтавська, Донецька Луганська області), у ході яких він висловлюється за лібералізацію житлових кредитів для молоді, а також закликає переглянути кількість навчальних закладів, що мають статус "Національний". Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-позитивна.

 

З восьмого на шосте місце медіарейтингу перемістився Юрій Луценко. ЗМІ відзначили обвинувачення Луценко екс-глави СБУ Турчинова у незаконному прослуховуванні, у відповідь на що, Турчинов обізвав Луценко "стукачем і провокатором". Також ЗМІ відзначили заяви Луценкапро недостовірність заяв Ігоря Бакая. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-негативна.

Із шостого на сьоме місце опустився екс-президент України Леонід Кучма. ЗМІ згадували екс-президента у контексті скандальних заяв Ігоря Бакая. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-негативна.

Олександр Омельченко зайняв восьмий рядок медіарейтингу. Омельченко згадувався ЗМІ переважно у зв'язку з різними політичними прогнозами й рейтингами відносно виборів мера Києва. Також, ЗМІ згадували Омельченка у зв'язку з аферою, проведеною групою компаній " Еліта-Центр". Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

Із сьомого на дев'яте місце медіарейтингу опустився Олександр Мороз. ЗМІ відзначили регіональні поїздки Мороза (Крим, Тернопіль і ін.), у ході яких він зробив ряд заяв щодо вступу України в ЄЕП, а також щодо приватизації ряду стратегічних об’єктів в Україні. Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

Замикає першу десятку Ринат Ахметов. ЗМІ відзначили переважно непряме згадування Ахметова як політика, а також згадування його як власника компанії SCM, яка одержала дозвіл від АМКУ на покупку 50% акцій "Оптима Телекому". Тональність представленості в ЗМІ переважно нейтральна.

Медіарейтинг найбільш згадуваних в друкованих ЗМІ українських політиків з 04 березня по 10 березня 2006 року.  Данні інфораційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингує 100 політиків.

2. Медіарейтинг партій. Друковані ЗМІ

Серед політичних партій по представленості в друкованому медіа просторі України на минулому тижні лідирувала Партія Регіонів. За нею йдуть НСНУ й БЮТ. Індекс медіа активності НСНУ становить 98% від аналогічного показника Партії Регіонів, а рівень медіа активності БЮТ становить 75% від аналогічного показника Партії Регіонів.

На перше місце в рейтингу медіа активності перемістилася Партія Регіонів. ЗМІ досить повно освітили 9 з’їзд  Партії Регіонів, головним питанням на порядку денному якого була стратегія дій на завершальному етапі виборчої кампанії. Також ЗМІ приділили досить багато уваги переговорному процесу між НСНУ й ПРУ щодо строків і формату теледебатів Януковича і Єханурова. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-позитивна.

На друге місце опустилася НСНУ. ЗМІ відзначили заяву одного з лідерів НСНУ Безсмертного, в якому він обвинуватив оточення Тимошенко в організації імпічменту Ющенку під час її відставки з поста прем'єр-міністра. Також НСНУ засудила дії офіційної влади Білорусі. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-негативна.

На третьому місці медіарейтингу перебуває БЮТ. ЗМІ відзначили регіональну активність БЮТ, а також конфліктну ситуацію між Турчиновим і Луценко. Тональність представленості в ЗМІ нейтральна, при чому кількість позитивних і негативних публікацій  однакова.

На четвертому місці медіарейтингу перебуває СПУ. ЗМІ відзначили досить позитивні відгуки лідерів СПУ щодо роботи уряду, а також звинувачення у цукровій кризі на адресу найбільших трейдерів на даному ринку. Тональність представленості в ЗМІ нейтрально-позитивна.

Замикає першу п'ятірку блок "Пора-ПРП". ЗМІ відзначили досить жорстку критику представниками блоку офіційної влади Білорусі, а також вимоги до МЗС припинити офіційні візити в Білорусь до з'ясування причин затримання українських громадян місцевими правоохоронними органами. Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

З восьмого на шосте місце медіа рейтингу перемістився блок "Не ТАК!". ЗМІ відзначили критику з боку лідерів блоку щодо будівництва на території України сховища ядерних відходів. ЗМІ також досить повно освітили ситуацію навколо референдуму, ініційованого блоком "Не ТАК" щодо вступу України в НАТО й ЄЕП. Тональність представленості блоку в ЗМІ нейтрально-позитивна.

На сьомому місці медіарейтингу перебуває Народний блок Литвина. ЗМІ відзначили обвинувачення з боку представників блоку на адресу діючої влади у використанні адмінресурсу в регіонах. Також ЗМІ відзначили організований молодіжним крилом блоку автопробіг "Ми наближаємо весну". Тональність представленості в ЗМІ переважно нейтральна. При чому позитивні публікації превалюють над негативними.

КПУ із шостого перемістилася на восьме місце медіарейтингу. ЗМІ відзначили відвідування Мінська лідером КПУ Симоненко, у ході якого він взяв участь у роботі Третіх Всебілоруських народних зборів. Також ЗМІ відзначили заяву Симоненка про його готовність очолити майбутній парламент.

Дев'яте місце медіарейтингу займає ПСПУ. ЗМІ відзначили проведення акцій протесту блоком "Народна опозиція" (основу якого становить ПСПУ), у ході яких мітингуючи вимагають відставки міністра внутрішніх справ Луценко. Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

Замикає першу десятку медіарейтингу УНП. ЗМІ відзначили заяву одного з лідерів блоку Костенко, відповідно до якої він вважає майбутні парламентські вибори самими демократичними за всю історію України. Тональність представленості в ЗМІ нейтральна.

Медіарейтинг 10 найбільш часто згадуваних в ЗМІ політичних партій з 04 березня по 10 березня 2006 року. Данні інформаційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингує 50 партій

 

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді