Черновецький хоче влаштувати конкурси на розміщення зовнішньої реклами

Середа, 21 червня 2006, 16:41

Мер Києва Леонід Черновецький доручив компанії "Київреклама" розробити схему проведення конкурсів серед рекламних компаній на розміщення зовнішньої реклами.

Про це журналістам повідомив керівник "Київреклами" Віктор Кунц, передають Українські новини.

"Зараз я одержав 6 доручень міського голови за один день, і одне (з них) - саме підготувати пропозицію по проведенню конкурсів", - сказав Кунц.

"Ця система (конкурсів), хоча вона зараз викликає у рекламних агентств скептицизм, вона своєчасна, вона потрібна, тому що вона надасть прозорості, можливості дістати додаткові кошти для міста, можливості ставити кращі (рекламні) конструкції", - вважає Кунц.

На думку Кунца, для того, щоб запровадити систему конкурсів, необхідно спочатку внести відповідні зміни у законодавство, потім затвердити цю схему на рівні Київради, і тільки потім починати за нею працювати.

Кунц відзначив, що раніше осені це не відбудеться.

Крім того, Віктор Кунц прогнозує, що дохід у бюджет міста від реклами в 2006 році досягне 70 млн. гривень замість запланованих 60.

За даними "Київреклами", у Києві 5 тис. щитових рекламних конструкцій великого формату й близько 3 тис. сіті-лайтів.

8 червня мер Києва Леонід Черновецький виступив за проведення аукціонів на право розміщення зовнішньої реклами.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді