0,33 л Kristall-ного задоволення ®

Понеділок, 18 вересня 2006, 09:54

Корпорація "Рідна Марка" почала випуск пива Kristall™ у новій пляшці 0,33 л.

Яскрава новинка українського пивного сезону 2006 р. – легке і прозоре пиво "Kristall" – продовжує радувати своїх шанувальників. Цього разу своїм новим форматом, а отже, і новими можливостями.

Вересень надав життю нового ритму – завершилася розслаблена пора відпусток, закипіли ділові зустрічі, друзі і колеги поспішають поділитися літніми враженнями. Угамувати осінню спрагу спілкування тепер можна з особливою легкістю й особливим задоволенням - в компанії оновленого пива "Kristall".

Дивовижно м'який смак і характерна "питкість" цього напою, по достоїнству оцінені вітчизняними любителями легкого світлого пива, залишилися незмінними. Осінній подарунок від Корпорації "Рідна Марка" виразився не у формулі, а у формі… І викристалізувався в новій упаковці пива "Kristall" - стильній і витонченій скляній пляшці обсягом 0,33 л.

"Ми завжди намагаємося вгадати бажання наших споживачів", - відзначає бренд-менеджер пивного напрямку Корпорації Наталя Ахмерова. "Останні дослідження показали, що формат пляшки 0,33 л. користується значним попитом серед любителів гарного пива. Сьогодні все більше людей, особливо жінок, віддають перевагу саме цьому форматові. Тому, спеціально для українців, розробивши саму рецептуру пива "Kristall", Корпорація логічно вирішила порадувати українського споживача ще й розмаїттям упаковки цього унікального напою, що не має аналогів на вітчизняному ринку!".

Сьогодні ТМ "Kristall" вже стала для українських споживачів синонімом найбільш легкого і м'якого пива, причому - без характерної хмелевої гіркоти. Сама назва продукту підкреслює дві його основні характеристики - дивовижно чистий смак і прозорість. Це саме той напій, що п'ється надзвичайно легко, а значить, ідеально підходить для ситуацій, коли пива п'ється багато!

Із урахуванням динамічного плану розширення власних виробничих потужностей, Корпорація "Рідна Марка", що випускає також нефільтроване пшеничне пиво ТМ "Пшеничне Еталон" і класичне ячмінне пиво ТМ "Радомишль", прогнозують уже наприкінці наступного року збільшення обсягу продукції, що випускається, до 1 млн. гектолітрів пива на рік.

Публікується на правах реклами

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді