"Оболонь" заявляє про лідерство за темпами випуску пива

Вівторок, 10 жовтня 2006, 15:11

За 9 місяців 2006 року вітчизняний ринок пива зріс у середньому на 13-14%.

За даними компанії "Оболонь", у вересні поточного року вона лідирує на українському ринку за темпами випуску, і "під кінець року ця тенденція зміцнилася", передає Ліга.

Так, у вересні частка ЗАТ "Оболонь" у загальному випуску пива в Україні склала 38,9% (приріст - 5,5%), а частка компанії на внутрішньому ринку збільшилася до 33,7% (приріст - 5,7%).

З початку року "Оболонь" випустила 73 млн. 800 тис. дал пива, збільшивши виробництво на 23% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

У вересні випуск пива підприємствами компанії склав 9 млн. 100 тис. дал, приріст - 20,1%.

За 9 місяців 2006 року частка компанії виросла до 28,8% порівняно з аналогічним періодом 2005 року (25,7%).

У той же час, "Оболонь" збільшила реалізацію пива на внутрішньому ринку на 26,1%, у вересні експортні поставки зросли на 16,6%.

За даними ЗАТ "Укрпиво" (дані статистики, за методикою Антимонопольного комітету), за перше півріччя 2006 року частка "САН Інтербрю Україна" на українському ринку пива склала 36,8% (за аналогічний період 2005 року - 36,3%), ЗАТ "Оболонь" - 28% (2005 р. - 25,2%), "ВВН-Україна" - 17,7% (19,1%), група "Сармат" - 12,3% (13,2%), інші - 5,2% (6,2%).

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді