В українському Інтернеті стане в 30 разів більше банерів

Середа, 29 листопада 2006, 18:00

Національний реєстратор доменних імен Imena.UA купив 50% статутного фонду Української баннерної мережі.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН голова компанії Imena.UA Олександр Ольшанський.

Серед основних причин і цілей такої акції Ольшанський назвав комерціалізацію ринку баннерної реклами, а також створення на цьому ринку "нейтрального агента".

Він відмовився назвати суму, за яку придбана частка в українській баннерній мережі (УБМ), пославшись на те, що частка компанії купувалася у приватних власників і він би не хотів без їхнього відома називати цифри.

За даними керівника УБМ Олексія Мася, компанія планує збільшити за три роки обсяг баннерних показів у 30 разів. Він також заявив, що УБМ планує ввести "декілька нових способів" продажу баннерів, "заснованих на конкурентно-аукціонній системі".

"Ми плануємо в розвиток УБМ достатньо серйозні інвестиції", - сказав Ольшанський.

За його словами, 30-разове зростання досягатиметься як за рахунок зростання кількості самих сайтів, так і за рахунок збільшення ліквідності ринку.

"Сьогодні є величезні залишки ліквідних баннерів", - зазначив він.

Довідка.

Українська баннерна мережа - потужна рекламна мережа баннерообміну між сайтами. Вона є однією з перших баннерних мереж в Україні (була створена 30 січня 1999 року) і включає найбільшу кількість українських сайтів. На даний момент УБМ складається з основної мережі та декількох тематичних підмереж – Автомобільна, Рекламна, Київська, Кримська, Туристична. УБМ об`єднує 10 тисяч учасників (сайтів).

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді