Мобільні оператори підготувалися до новорічних свят

Четвер, 30 листопада 2006, 18:27

Традиційно перед Новим роком і Різдвом оператори мобільного зв'язку змагаються в "роздачі слонів". Абонентам пропонуються всілякі акції й розваги. Цей рік не став виключенням.

Так, молодіжний оператор "Djuice" пропонує завантажувати новорічні й різдвяні мелодії в мобільні телефони, при цьому абонентам доведеться розщедритися на 5 грн. за кожну мелодію.

Його найближчий конкурент "Jeans" зробив більш прагматично й запровадив стартовий пакет, у якому перші 3 хвилини в день безкоштовні (без плати за з'єднання) при дзвінках всередині мережі.

У свою чергу life:) пропонує користувачам здійснити підключення під час новорічної акції й одержати в подарунок... ще один пакет life:), але вже з годинниками на додачу.

А наймолодший на українському ринку оператор "Beeline" вирішив одягти своїх абонентів напередодні зимових холодів. За поповнення рахунку абонентам пропонуються (залежно від суми) рукавиці, шапки, шарфики й навіть светри.

Такі метри мобільного ринку, як UMC й "Київстар", обмежилися введенням нових тарифних планів. Перший - увів два "різдвяних" й один новий бізнес-пакети, другий - оголосив про введення нового тарифного плану для контрактних абонентів.

Ліга

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді