Антиалкогольні кроки Черновецького залишать Київ без концертів

Святкові концерти на Контрактовій площі, заплановані на 24 і 25 серпня, не відбудуться

Святкові концерти на Контрактовій площі, заплановані на 24 і 25 серпня, не відбудуться.

Причиною цього, за словами організаторів, стала постанова Київради від 10 серпня про заборону продажу алкогольних напоїв під час святкових заходів, присвячених 16-й річниці незалежності України, пише "Комерсант-Україна".

Основну частину фінансових витрат на проведення концертів мала намір узяти на себе пивна торгівельна марка "Чернігівське". Довідавшись про заборону на торгівлю пивом, компанія відмовилася від своїх планів.

Реклама:

Як відзначає видання, реклама концертів за участю груп "Мотор'ролла", "Борщ", "Де шифер", ТНМК і низки інших українських колективів транслювалася по радіо з 12 серпня.

У вівторок Подільська райдержадміністрація повідомила організатора концертів – івент-агенцію "Бревіс" – про те, що 10 серпня Київрада видала постанову за підписом заступника голови КМДА Ірени Кільчицької, що забороняє продаж алкогольних напоїв, у тому числі пива, під час проведення міських заходів, присвячених святкуванню 16-ї річниці незалежності України.

Головним спонсором концертів планувала виступити торгівельна марка "Чернігівське", що вже не перший рік підтримує проведення різних міських свят, у тому числі Дня незалежності. Однією з умов спонсора була саме торгівля пивом під час концертів.

У середу представники компанії "Сан Інтербрю Україна" (власник бренду "Чернігівське") провели переговори з агентством "Бревіс" і вирішили відмовитися від фінансування концертів.

Втративши основного спонсора, від проведення концертів вирішило відмовитися й агентство "Бревіс", що організовувало святкування Дня незалежності останні 8 років.

За словами національного директора з маркетингу "Сан Інтербрю Україна" Олександра Марченка, аналогічна ситуація уже виникала торік. "Тоді ми все-таки провели свято, тому що заборона мерії на торгівлю пивом вийшла за день до заходу, механізм уже був запущений і гроші вкладені", - згадує Марченко.

"Утрати, що ми понесли торік через те, що довелося зняти продаж пива, були великі. Цього року ми теж втратили гроші, але не настільки значні – це були початкові витрати на рекламу, на одержання дозволів", - додав він.

Сам текст постанови, на яку посилаються організатори, виданню одержати не вдалося. Не виявилося його і на сайті Київради.

За неофіційною інформацією, однією з причин скасування концертів могло стати також і те, що представники міської влади нібито говорили з організаторами про заборону розміщення реклами алкогольної продукції під час їх проведення.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування