Антиалкогольні кроки Черновецького залишать Київ без концертів
Святкові концерти на Контрактовій площі, заплановані на 24 і 25 серпня, не відбудуться.
Причиною цього, за словами організаторів, стала постанова Київради від 10 серпня про заборону продажу алкогольних напоїв під час святкових заходів, присвячених 16-й річниці незалежності України, пише "Комерсант-Україна".
Основну частину фінансових витрат на проведення концертів мала намір узяти на себе пивна торгівельна марка "Чернігівське". Довідавшись про заборону на торгівлю пивом, компанія відмовилася від своїх планів.
Як відзначає видання, реклама концертів за участю груп "Мотор'ролла", "Борщ", "Де шифер", ТНМК і низки інших українських колективів транслювалася по радіо з 12 серпня.
У вівторок Подільська райдержадміністрація повідомила організатора концертів – івент-агенцію "Бревіс" – про те, що 10 серпня Київрада видала постанову за підписом заступника голови КМДА Ірени Кільчицької, що забороняє продаж алкогольних напоїв, у тому числі пива, під час проведення міських заходів, присвячених святкуванню 16-ї річниці незалежності України.
Головним спонсором концертів планувала виступити торгівельна марка "Чернігівське", що вже не перший рік підтримує проведення різних міських свят, у тому числі Дня незалежності. Однією з умов спонсора була саме торгівля пивом під час концертів.
У середу представники компанії "Сан Інтербрю Україна" (власник бренду "Чернігівське") провели переговори з агентством "Бревіс" і вирішили відмовитися від фінансування концертів.
Втративши основного спонсора, від проведення концертів вирішило відмовитися й агентство "Бревіс", що організовувало святкування Дня незалежності останні 8 років.
За словами національного директора з маркетингу "Сан Інтербрю Україна" Олександра Марченка, аналогічна ситуація уже виникала торік. "Тоді ми все-таки провели свято, тому що заборона мерії на торгівлю пивом вийшла за день до заходу, механізм уже був запущений і гроші вкладені", - згадує Марченко.
"Утрати, що ми понесли торік через те, що довелося зняти продаж пива, були великі. Цього року ми теж втратили гроші, але не настільки значні – це були початкові витрати на рекламу, на одержання дозволів", - додав він.
Сам текст постанови, на яку посилаються організатори, виданню одержати не вдалося. Не виявилося його і на сайті Київради.
За неофіційною інформацією, однією з причин скасування концертів могло стати також і те, що представники міської влади нібито говорили з організаторами про заборону розміщення реклами алкогольної продукції під час їх проведення.