Власники "1+1" звинувачують "Інтер" у веденні війни

Субота, 22 вересня 2007, 15:02

"Рекламна війна", яку "Інтер" оголосив каналу "1+1", шкодить всій телеіндустрії України, вважає співвласник і колишній голова ради директорів "1+1" Олександр Роднянський.

Аналогічної думки дотримується й інший співвласник "1+1" Борис Фуксман, який звинувачує "Інтер" у наданні пільг рекламодавцям на умовах відмови від послуг "1+1".

"Ринкові справедливі правила конкуренції виявилися забутими. Проти "1+1" діють жорстко і неколегіально", — сказав Роднянський в інтерв'ю "Дзеркалу тижня".

Водночас він сумнівається, що подібна тактика принесе "Інтеру" довготривалий успіх. "Граючи проти "1+1", наш конкурент б’ється сам із собою. Ринок і всі його учасники програють", — констатує він.

Фуксман також зазначає, що в цій ситуації "в цілому програє індустрія".

На думку Фуксмана, вибір стратегії ціноутворення — прерогатива будь-якої комерційної компанії. "Але використовувати цінову політику в поєднанні з монополією — таким діям запобігають в усьому світі", — нагадує він.

"А сьогодні група компаній "Інтер", разом із компаніями "Інтер-реклама" і "Стиль-С", котрі входять до неї, консолідує у своїх руках 65—70% усього ринку, використовує цінову політику для того, щоб іншим гравцям на рику дісталося якнайменше", - підкреслив Фуксман.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді