Голосувати за Януковича агітує Моніка із Техаса?

Середа, 26 вересня 2007, 15:15

За влучним виразом Віктора Януковича, політика – це "дерьмо". А перебування в такому мікрокліматі вимагає бути дуже обережним, оскільки з такими субстанціями краще не жартувати.

У політиці важливо усвідомити: коли звинувачуєш опонента, переконайся, що він не зможе побити тебе твоєю ж зброєю, висунувши дзеркальний компромат.

У розпал виборчої кампанії Партія регіонів звинуватила блок Тимошенко в тому, що він використовує несправжніх шахтарів у своїх виборчих роликах – їх роль грають актори.

Однак, виступаючи з такими викриттями, регіонали мають бути переконані у власній бездоганності.

Перебуваючи у Одесі на мітингу Віктора Януковича, автор цих рядків отримав у агітаційному наметі Партії регіонів подарунок – кишеньковий календарик на 2008 рік.

"Партия регионов. Стабильность и благополучне! Сделай свой выбор!" – закликали регіонали.

Ця дівчина постійно присутня на рекламі Партії регіонів

Як відомо, штаб Партії регіонів вирішив мінімізувати присутність обличчя Януковича у рекламі, тому замість нього на календарі було вміщено зображення веселої дівчинки з жовтою парасолькою.

Вдягнута вона була у синій дощовик, що мало символізувати державні кольори України.

Виявилося, що ця дівчина є одним з головних образів кампанії Януковича. Вона присутня на багатьох агітаційних продуктах Партії регіонів. Так, вже декілька тижнів вона усміхається з реклами Януковича, розміщеній в друкованій пресі.

Ще одна реклама із загадковою героїнею

Однак яким було здивування "Української правди", коли ми знайшли зображення цієї ж дівчинки... у американському банку фотографій "Corbis".

 

 

Як виявилося, політтехнологи Януковича не винайшли нічого кращого, ніж замінити нефотогенічне обличчя свого лідера фотографією Моніки або Саманти – невстановленої американської дівчинки, яка й мала символізувати щастя, що принесе в кожну родину Партія регіонів.

У банку фотографій "Corbis" пропонують ще одне зображення цієї дівчинки – щоправда, Партія регіонів не стала вміщувати його в своїй рекламі. 

Там маленька американська героїня української політичної реклами зображення разом зі своїми подругами – чорношкірими однолітками.

 

 

Хоча, можливо, це було би по-справжньому креативно – використати представників інших рас в рекламі Партії регіонів. Тоді рекламна кампанія найрейтинговішої вітчизняної політсили була в витримана в стилістиці United colors of Yanukovich...

Так і залишилося незрозумілим, що завадило штабу Януковича провести фотосесію серед українських дітей, якщо їм кортіло використати цей образ в рекламі.

Однак не тільки Партія регіонів, але і блок Тимошенко зганьбилися на тих же прикладах, які вони ставили в докір власним опонентам.

Юлія Тимошенко ледь не на кожному мітингу звертає увагу на безграмотність Віктора Януковича. 

Зокрема, автор цих рядків був свідком, як на зустрічі з виборцями в Полтаві та Кременчуку Тимошенко переповідала публікацію "Української правди" про те, як Янукович робив вітальній запис у книзі гостей Ради Європи в Страсбургу. 

- Я все можу зрозуміти, але тільки не те, як Янукович примудрився зробити в слові "Європа" дві помилки, - намагалася розвеселити присутніх Тимошенко. 

Вона, як завжди, трохи перебільшила – Янукович зробив одну помилку в слові "Європа", а іншу – в слові "прем’єр". 

Але, демонструючи таку прискіпливість до опонента, Тимошенко має бути впевнена, що її не упіймають на чомусь подібному.

Як виявилося, помилки характерні й для блоку Тимошенко. 

Минулого тижня БЮТ пікетував будинок Кабінету міністрів з транспарантами, які мали натякати на близьку відставку Януковича.

Більше того, штаб Тимошенко вирішив випендритися і написав заклик до Януковича з використанням англійської мови.

Але замість "Янукович good bye" бютівці тримали в руках заклик "Янукович good bay".

 

Тобто не "Янукович, до побачення", а "Янукович – гарна затока" або "Янукович – добра бухта". 

 "Креатифф" був б ще сильнішим, якби бютівці пішли далі, написавши "Янукович good boy", тобто "класний пацан".

Тож, шановні, кому вже можна - робіть свій вибір! 

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді