Кияни зможуть спитати з Черновецького по Інтернету

Середа, 12 грудня 2007, 13:59

Київський міський голова Леонід Черновецький доручив профільним службам Київської міськдержадміністрації розробити комплексну програму, завдяки якій кияни зможуть переглянути відповіді на свої звернення через мережу Інтернет.

Про це йшлося на нараді під головуванням першого заступника голови КМДА Дениса Басса у середу, інформує прес-служба КМДА.

"Таке нововведення допоможе забезпечити оперативний зворотний зв’язок з громадянами, які звертаються до міської служби допомоги мера киянам "CALL-центр", та пришвидшити процес вирішення їхніх проблем", - зазначив Басс.

"Наразі програма вже доопрацьовується, а функціонуватиме вже напередодні Нового року, - повідомив він.

За словами першого заступника мера, для перегляду відповідей на звернення, необхідно буде ввести його номер, а за пароль слугуватиме прізвище особи, яка телефонувала.

Прес-служба нагадує, що міську службу допомоги мера киянам "CALL-центр" було запроваджено за ініціативи Леоніда Черновецького з 10 липня 2006 року.

"Нині там працює вже 120 кваліфікованих співробітників, які сприяють ефективному зворотному зв’язку між киянами та столичним мером", - сказано в повідомленні.

Як зазначається на сайті київської міської влади, за телефоном (044) 0-51 можна отримати безплатні інформаційно-довідкові послуги, повідомити про аварійну ситуацію або житлово-комунальні проблеми, поскаржитися на бездіяльність посадовців.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді