Черновецький пустить Києвом "трамвай майбутнього"

Середа, 12 грудня 2007, 14:49

Київський міський голова Леонід Черновецький у четвер презентував киянам трамвай майбутнього, який виготовила фірма "Siemens".

Новий зразок сучасного громадського транспорту курсуватиме столичними вулицями вже наступного року, повідомляє прес-служба КМДА.

"Це модульний трамвайний вагон з низьким рівнем підлоги (на 58 см нижчий за вагони, що використовуються зараз) та системою керування електроприводом на IGBT-модулях: швидкісний, безшумний, економний, з високим рівнем комфорту та безпеки для пасажирів і водія; доступний у користування для всіх категорій пасажирів", - сказано в повідомленні.

Як зазначає прес-служба КМДА, "завдяки низькій підлозі скорочується час обміну пасажирів на зупинках, що дозволяє прискорити швидкість сполучення".

"Рівень комфортності перевезень визначається також дизайном салону, зручними сидіннями, тонованими вікнами, досконалою вентиляцією. Вагони облаштовані місцями для інвалідних колясок та пандусами для їх заїзду. Крім того є можливість кондиціонування повітря влітку та належний обігрів взимку", - сказано в повідомленні.

"Трамвай оснащено електронною системою інформування пасажирів. Завдяки сучасній підвісці вагони рухаються плавно та безшумно, а висока маневреність дозволяє здійснювати перевезення вузькими вулицями", - зазначають в КМДА.

Крім того, новий трамвай оснащено системою телевізійного нагляду за станом дверей і посадочним майданчиком; за допомогою бортового комп’ютера здійснюється діагностика роботи обладнання та автоматичне керування рухом. "У вагонах зручні та безпечні двері, а також надійні гальмівні системи", - додає прес-служба.

Ресурс експлуатації вагона становить понад 30 років. Для столиці заплановано виготовити вагони з 3-ма секціями (місткістю 260 пасажирів) та з 4-ма секціями (на 320 пасажирів).

Максимальна швидкість такого трамвая сягає 70 км на годину. Нові вагони довші за своїх попередників на 13 м та нижчі на 58 см. Вартість модульного трамваю, адаптованого фахівцями "Київпастрансу" та "Siemens" для Києва, буде на 40% нижчою, ніж вартість його зарубіжного аналога, зазначають у КМДА.

Прес-служба зазначає, що зараз у Києві експлуатуються трамвайні вагони чеського виробництва, сконструйовані переважно ще у 1960-х роках, із місткістю 120 та 140 осіб та високою посадкою, що в середньому використовуються 24,5 роки; востаннє 2 трамвайні вагони були закуплені ще в 1994 році.

Водночас, у 2007 році освоєно 43 млн. грн. на реконструкцію швидкісного трамвая. У наступному році буде виділено 170 млн. грн. на завершення реконструкції.

Повна реконструкція лінії швидкісного трамваю завершиться у 2009 році. Загальна вартість реконструкції сягає майже 423 млн. грн., з яких 120 млн. – інвестиції, за рахунок яких будуватимуться та оснащуватимуться станції, зазначає прес-служба КМДА.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді