Кияне все ще обирають Омельченка?

Понеділок, 17 жовтня 2005, 16:11

Серед всіх потенційних кандидатів на місце київського мера Олександр Омельченко, як і раніше, залишається лідером. Станом на початок жовтня за нього готові проголосувати понад 30% киян, що збираються взяти участь у виборах міського голови.

ПИТАННЯ: Якби вибори на посаду мера Києва відбувалися у найближчу неділю,
то за кого із представлених кандидатур Ви б проголосували?

Серйозних конкурентів у нинішнього мера практично немає. Разом з тим, кілька публічних фігур у випадку прийняття рішення про те, щоб балотуватися на пост мера, мають порівняно гарні стартові позиції: у Миколи Томенка понад 9% підтримки, у Леоніда Чернівецького 7%, у Віталія Кличка - понад 6%.

Велика частина киян (майже 27%) не визначилися з тим, кому вони готові віддати свої голоси на виборах міського голови. Кожний десятий не бачить потрібного кандидата серед тих кандидатур, які на сьогодні обговорюються як можливі учасники виборчої кампанії в Києві.

Переважна більшість респондентів зазначили, що збираються взяти участь у виборах мера. Тільки 3,5% опитаних заявили, що точно не стали б голосувати, якби вибори міського голови відбувалися у найближчу неділю.

Інформація про дослідження, проведене InMind: репрезентативне телефонне опитування мешканців Києва у віці 18 років та старші, квотований за статтю й віком. Розмір вибірки: 402 особи. Теоретична похибка вибірки: до 5%. Термін проведення дослідження: 1-4 жовтня.

ОТ УП

Мы обралили внимание, что данные этого исследования практически совпадают с цифрами, представленными на прошлой неделе Фондом "Демократические инициативы" и фирмой "Юкрейниан Социолоджи Сервис".

Вместе с тем имеет место одно существенное отличие - по данным Александра Омельченко. Если у InMind нынешний мэр набирает 30%, то у ЮСС - чуть более 17%.

Вероятно, эти различия связаны со структурой анкеты - у ЮСС вопрос о выборах мэра идет после блока о проблемах города, в то время, как у InMind - после другого тематического блока. Кроме того, некоторые смещения может дать использование различных методов - личного и телефонного интервью.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді