"Грюне вохе", або Презентація України à la Присяжнюк

Понеділок, 06 лютого 2012, 09:42

З 20 по 29 січня в Берліні проходила Міжнародна сільськогосподарська виставка-ярмарок "Grüne Woche 2012" – "Зелений тиждень 2012", – на якій була представлена продукція близько 60 країн світу, зокрема, Європи.

"Зелений тиждень" є хорошою можливістю для країн продемонструвати свої досягнення в сільськогосподарській сфері й в інших важливих галузях, та підняти власний імідж у світі, зокрема, серед німецького споживача.

Наскільки важливий є імідж України для неї ж самої, довелося побачити на власні очі.

21 січня 2012 року, на другий день відкриття Міжнародної виставки-ярмарку "Зелений тиждень", мені випала нагода відвідати український павільйон № 16. План розташування павільйонів можна знайти тут.

Після побаченого, ще раз переконався, що імідж України руйнує сама Україна, що й відображається на ставленні як до неї, так і до її громадян.

Як ось описує інтернет-видання "Емміграда" у статті "Чомусь європейці ставляться до нас як до другосортних ..." Зупинюся на конкретних фактах:

Відкриваючи український павільйон, міністра аграрної політики та продовольства України Микола Присяжнюк зазначив: "Україна – велика аграрна держава. Україні по-справжньому є чим пишатись, і що показати міжнародній спільноті. Сьогодні Україну як серйозного виробника сільськогосподарської продукції визнають і поважають у світі. Цього року в Україні зібрано найбільшу за всю історію врожай зернових. За рахунок власного виробництва ми забезпечуємо практично повністю не лише потреби внутрішнього ринку, а й постійно нарощуємо експорт продовольства та сільськогосподарської сировини".

Далі міністр додав: "На виставці "Зелений тиждень" приймають участь близько 70 компаній, які є авторитетними виробниками сільськогосппродукції та продуктів харчування. Вони представляють усі регіони й галузі агропромислового комплексу України. Ці торгові марки зарекомендували себе також і за межами України, довівши, що українська продукція є високоякісною та конкурентоспроможною.

На "Зеленому тижні-2012" українські виробники представляють м`ясо-молочну, олійно-жирову, кондитерську, спиртову галузі та виноробство України".

Звучить вражаюче. Але, на жаль, не відповідає правді.

З усієї сільськогосподарської продукції було представлено декілька видів сиру, ну й, звичайно, удосталь горілки.

Я довго намагався знайти хоча б 50 найменувань компаній, які в різноманітті своєї продукції представляють Україну – але не знайшов. Можливо, мова йшла про 70 найменувань усіх виробів, зокрема, горілчаних, які були єдиним товаром, що його можна було би назвати представленим гідно.

Ось так була представлена сиро-молочна продукція. Щоправда, "молочна", напевне, десь загубилася по дорозі до Берліну, і залишилася лише сирна:

 

Для порівняння візьмемо Італію:

 

З найбільшого за всю історію врожаю зернових в Україні, як наголошував пан міністр, хлібобулочні вироби були представленні, на жаль, лише на плакаті:

 

Росія не вважається житницею Європи, проте, дійсно, достойно презентувала свої хлібобулочні вироби:

 

Французи зробили оригінальну та смачну ковбасу з віслюка:

 

А українські ковбасні вироби були виставлені, знову ж таки, лише на плакаті позаду сцени:

 

Пан міністр наголосив на представленні кондитерських виробів. Проте для мене залишилося загадкою, де вони були представленні.

Ось представлення кондитерських виробів Італії, а українські навіть і на плакаті віднайти не вдалося:

 

Проте представлення українських досягнень на цьому не закінчилося.

Збоку величезного пустого павільйону стояв стіл, за яким дві жінки виготовляли глиняні вироби. На перший погляд це нагадувало шкільний гурток із прикладного мистецтва – тільки ось школярі були відсутні, і відбувався цей гурток не в школі, а на міжнародній виставці.

Щоб зрозуміти, чим займалися жінки, мав допомогти плакат німецькою мовою з наступною інформацією:

Триполі-Україна Візитна картка

Трипільська культура завжди ще загадка європейської доісторії

Воно було в SJBC…. Епохи (Бронзовий вік)

Вони займали велику площу ліс-степ

В актуальному правому банку в Україні, Молдавії, Румунії

Заклала фундамент цивілізації обробляння зернових культур в Україні

Воно було відкрито в пізньому 19-му столітті археолог В. Хвойка

Left багато матеріальний і духовний скарб – тисячі слідів із поселень proto величезні двоповерхові будинки, інструменти праці, кераміка

Кераміка чарівної елегантності й різноманіття форм, космічна символіка й орнаменти, які від Outlook вільний чоловік розповідати

Таким чином несе повагу матері – богині, який своїм дітям світ

Воно в чисельних формах проти, переклад німецького тексту з виставкового плакату.

 

Можливо, деякі українські відвідувачі павільйону здогадалися, що йшлося про трипільську культуру... Проте, німецькі відвідувачі, певне, запитували себе, що спільного має Україна з Ліваном – місто Триполі – і, взагалі, про що плакат.

Як сказав пан Присяжнюк, на виставці "підводяться підсумки щорічні, і відпрацьовується стратегія на наступні роки".

Сьогочасний уряд в особі пана міністра Присяжнюка й справді "достойно" представив Україну та підвів щорічні підсумки на виставці.

"Відпрацьована стратегія", з огляду на виставку, змушує замислитися – яке майбутнє нас очікує, якщо такі "стратеги", як сьогочасні, його планують?..

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Україна допомагає удосконалювати американські стандарти тактичної медицини

Ринок, який неможливо знищити ракетами

Як безболісно запровадити електронний документообіг

Надія на біопаливо. Чи буде світло і тепло взимку?

7 кроків до енергетичної незламності України

Штучний інтелект у світі мистецтва: проблема, перевага чи недолік часу? Суд снобів